یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید که وقتی موعد وداعش با فوتبال فرا برسد، با نگاه به افتخارات کسب شده‌اش از آن‌ها لذت خواهد برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر موضع اروپا در قبال منافقین، این مساله را نتیجه دیپلماسی فعال دولت سیزدهم عنوان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه دانمارک درخصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و راه‌های توسعه آن بحث و تبادل‌نظر کردند.

خبرگزاری مهر

جدول زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امور عملیات راهداری و مدیریت بحران گفت: احتمال بازگشایی محور مسدود شده کرج_چالوس تا چند روز آینده در صورت تایید شدن ایمنی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

ششمین نشست ستاد انتخابات با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد و اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، از تخصیص چهار میلیارد و 500 میلیون ریال برای مرمت مسجد تاریخی «مس سر» در شهرستان دلیجان خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر موضع اروپایی‌ها نسبت به گروهک تروریستی منافقین نتیجه دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور با بیان اینکه دولت از پلیس حمایت می‌کند، گفت: عملکرد پلیس در ماه‌های اخیر در حوزه عفاف و حجاب مطابق قانون بوده است و ما از عملکرد انتظامی کل کشور راضی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

ششمین نشست ستاد انتخابات با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد و اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در خصوص موضع ایران در قبال جنگ در اوکراین، گفت: جمهوری اسلامی ایران، مخالف جنگ است و راهکار سیاسی را برای حل این بحران پیشنهاد داده و اعتقاد دارد هرگونه تسلیح یک طرف در جنگ، به تشدید تنش و کاهش ثبات در منطقه منجر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره حج و زیارت خراسان رضوی گفت: "علیرضا روحی" زائر 72 ساله مشهدی که برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی سفر کرده بود، در مکه مکرمه دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران ضمن مراسم نکوداشت زنده‌یاد اصغر یوسفی نژاد منتقد و کارگردان سینما، برای اولین بار «عروسک» آخرین فیلم این کارگردان را در خانه سینما به نمایش می‌گذارد. فیلم «عروسک» آخرین ساخته زنده‌یاد اصغر یوسفی نژاد دو سال قبل متقاضی شرکت در جشنواره چهلم فیلم فجر بود که هیات انتخاب آن را رد کرد، در حالی که برخی اعضای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حین برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه «الکامپ» برق سالن محل برگزاری مراسم سه بار قطع شد.