یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر دادگستری در پی گزارش مردمی مبنی بر صف طولانی و غیرعادی نانوایی در نسیم شهر تهران از معاون وزیر کشور و رییس سازمان تعزیرات خواست تا با اعزام تیم‌های جداگانه این موضوع بررسی شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از 119 فقره رفع تصرف اراضی به ارزش ریالی 26 هزار میلیارد ریال در سه ماهه اول امسال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت ملی گاز مکلف شده است ضمن دریافت اطلاعات خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، تعرفه مشترکان در دامنه مصرف 1 تا 3 جدول زیر را از ابتدای سال به نرخ صفر محاسبه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید سعید راد با اعلام اینکه خرید تضمینی گندم از کشاورزان در بهار 1402 نسبت به بهار 1401، بیش از 28 درصد رشد داشته است، افزود: میزان خرید محصول راهبردی گندم از کشاورزان تاکنون به 4 میلیون و 773 هزار تُن رسیده است. وی با اشاره به اینکه با آغاز خرید تضمینی گندم در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان، عملیات...

وب‌گاه مشرق نیوز

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

در جلسه بررسی مسائل صنعت تولید لوازم خانگی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور بر هدف‌گذاری تولید 19 میلیون کالای خانه در سال جاری و تامین 150 هزار جهیزیه باکیفیت، ارزان قیمت و اقساطی جهت ازدواج جوانان در میان اقشار کم درآمد تاکید شد. محمد مخبر در این جلسه تقویت تولید داخلی را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و گفت: رویکرد جدی دولت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت بخش تولید لوازم خانگی است...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه آلومینیوم اراک پروسه جذب دروازه‌بان جدید را آغاز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در لیگ بیست و سوم و برای رقابت در آسیا به دنبال جذب یک مهاجم خارجی تراز اول است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقف مجاز کارت به کارت و کارمزد جدید انتقال وجه با کارت بانکی و کارت به کارت اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه گل‌گهر سیرجان درصدد جذب مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور تبریز است.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: من پیشنهاد می‌کنم کارگروه مشترکی بین دیوان عدالت اداری، وزارت کشور و شورای عالی استان‌ها شکل بگیرد این موضوع را پیگیری کنیم تا خوب نوکری مردم را کنیم و قطعا آموزش برای اعضای شورا‌ها و قضات نیاز است.

وب‌گاه فرارو

ابوالفضل جلالی امروز در جلسه با سرمربی و معاون ورزشی استقلال حاضر می‌شود.