یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

سازمان ملی استاندارد از کشف و امحای یک تن قارچ فاسد در واحد تولیدی فراورده های گوشتی (سوسیس و کالباس) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایمنا نوشت: همسر شهید مدافع حرم حمیدرضا باب‌الخانی با انتشار یک استوری از مردم خواست از الفاظ توهین‌آمیز درباره کسانی که او را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند، استفاده نکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سومین روز هفته اتفاقات داخلی روسیه موجب شد که قیمت دلار در تهران بعد از مدت ها جهش معناداری را ثبت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین میزبان جشنواره‌ی امسال، استان گلستان خواهد بود که از 6 تا 8 تیرماه پذیرای هنرمندان و علاقمندان است. گلستان به عنوان منطقه اول جشنواره میزبان استان‌های تهران، قزوین، مازندران، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، البرز و قم خواهد بود. استان چهارمحال و بختیاری به عنوان منطقه دوم از 10 تا 12 تیرماه میزبان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران خواهد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظاهراً روز گذشته ولادیمیر پوتین به پناهگاه مخفی خود در شمال شرق روسیه گریخته بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نویسنده و مترجم کتاب گفت: دانستن یک زبان شرط لازم و کافی برای ترجمه نیست بلکه دانستن زبان بخشی از ترجمه است اما بخشی دیگر که وارد فرآیند آن می‌شویم و اجرایی اش می‌کنیم، انتخاب اثر مناسب برای ترجمه است.

خبرگزاری دانشجو

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: من پیشنهاد می‌کنم کارگروه مشترکی بین دیوان عدالت اداری، وزارت کشور و شورای عالی استان‌ها شکل بگیرد این موضوع را پیگیری کنیم تا خوب نوکری مردم را کنیم و قطعا آموزش برای اعضای شورا‌ها و قضات نیاز است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، از پرداخت 25 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به کشاورزان سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یحیی گل‌محمدی قصد دارد تا برخی لژیونرها را به جمع سرخپوشان اضافه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 4 تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک بند به تبصره (6) قانون بودجه سال 1402 کل کشور با 183 رأی موافق، 29 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 223 نماینده حاضر در جلسه با کلیات طرح مذکور موافقت کردند. در صورت تصویب لایحه لایحه دوفوریتی الحاق...

وب‌گاه خبر آنلاین

پیشنهاد می شود حالا که کمیته برقراری رابطه تهران و قاهره تشکیل شده، ماده واحده استقلال و عدم دخالت عوامل سیاسی در رابطه قم با الازهر تنظیم و روابط سنتی الازهر و قم در پرونده ای مجزا بررسی شود.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل گفت: کشورهای زیادی متقاضی ظرفیت علمی جمهوری اسلامی ایران هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابوالفضل جلالی امروز در جلسه با سرمربی و معاون ورزشی استقلال حاضر می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

فردی که با حمله به فدراسیون ووشو جنجال ساز شده بود، بازداشت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طرح تابستانه مهارت در آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای استان کردستان روز یکشنبه با حضور استاندار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سازمان امور دانشجویان گفت: پژوهش‌ها نشان می‌دهند که با تعامل صحیح و سازنده میان مسئولین دانشگاه و دانشجو، شاهد کاهش حداکثری آسیب‌ها و استرس‌های دانشجویی خواهیم بود.