یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تخصیص ارز برای واردات دارو، مواد اولیه تولید دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی و شیر خشک از مرز یک میلیارد و 100 میلیون دلار گذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام نادو گفت: با توجه به نوسانات قیمت ارز، هزینه هر تست حدود 15 میلیون تومان است که این مسئله کار ما را برای گرفتن تست‌های بیشتر سخت‌تر کرده است.

وب‌گاه الف

رئیس شورای شهر تهران گفت: استفاده از وسایل سرمایشی در ناوگان حمل و نقل عمومی امری مشخص است که باید اجرایی شود.

خبرگزاری میزان

سیلوی تاریخی اهواز (شهید آذر پیکان) مجددا آغاز به کار کرد. این بنای صنعتی که به عنوان اثر شاخص شهر اهواز در تاریخ معاصر و شکل گیری اهواز مدرن از آن یاد می‌شود در سال 1397 با تأیید کارشناسان سازمان میراث فرهنگی با شماره 32162 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. فعالیت مجدد سیلوی اهواز با هدف افزایش ظرفیت انباری استان و نگهداری گندم خریداری شده از کشاورزان در فضایی مطلوب و مناسب انجام...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها در مجلس، تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از 6 تیرماه در استان گلستان کار خود را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه نساجی در صدد جذب یک بازیکن دیگر از باشگاه آلومینیوم اراک است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات از حضور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها فردا دوشنبه 5 تیرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از پژوهش‌گران، صاحب‌نظران و استادان حوزه ارتباطات و رسانه در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، از پرداخت 25 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به کشاورزان سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

طبق اعلام مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ثبت نام برای پذیرش دکتری 1402 از طریق برگزاری آزمون اختصاصی ویژه طلاب آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران از فراهم شدن امکان راه‌اندازی شهرک‌های صنفی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و چهارمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران مرکزی گفت: تمدن اسلامی از مقطعی که پس از واقعه عاشورا و تأثیرات حوادث آن به وجود آمد، جلوه‌ای دیگر از امامت را نمایان کرد. به امام محمدباقر (ع) شکافنده و تبیین‌گر علم ابلاغ شد و فضایی به وجود آمد که بنیه علمی دوره اسلامی و فرهنگ قرآن ظهور و...