شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی از یک دستگاه تریلی در شهرستان نهبندان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران، آخرین مهلت برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال دوم 1402-1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون 458 کیلومتر خط ریلی جدید به بهره‌برداری رسیده و 180 کیلومتر از خطوط ریلی نیز بهسازی و بازسازی شده است.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان راهداری با اشاره به مجوز دولت برای واردات اتوبوس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی،‌گفت: تا ایام اربعین 1000 اتوبوس وارد کشور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام کشف یک معدن بزرگ لیتیوم در همدان اعلام کرد: این معدن توانایی تامین 20 درصد نیاز جهان به لیتیوم را دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهبود وضعیت معاملات بورس در دولت سیزدهم از جمله اقداماتی بود که در اولویت کاری دولتمردان قرار گرفت و این امر باعث شد تا طبق تصمیمات اتخاذ شده بازار به مراتب وضعیت بهتری را نسبت به 2 سال گذشته تجربه کند و تا حدودی از ضرر و زیان سرمایه‌گذاران در این بازار جبران شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور بر افزایش حجم تولید لوازم خانگی به عنوان یک ضرورت در جهت رونق بخشیدن به این صنعت تاکید کرد و افزود: افزایش نامتعارف قیمت ها هیچگاه نمی‌تواند به رونق تولید کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارم را با پرسپولیس ادامه می دهم و یکسال دیگر قرارداد دارم.

خبرگزاری مهر

زاهدان - سرپرست معاونت میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان گفت: درختان سرو کهنسال شهرستان تفتان در فهرست میراث طبیعی ملی ایران به ثبت رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف 5250 کیلوگرم موادمخدر در 3 ماه نخست سال 1402 در تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد جوان که پلیس از کیف وی مواد روانگردان قارچ کشف کرده در دادگاه ادعای عجیبی را مطرح کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

نمایشگاه الکامپ امروز فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با شعار آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت گران ترین یخچال های بازار را در این گزارش مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت‌های بالای میوه موجب شده است مردم از این فراوانی محصول کمتر بهره‌مند شوند، قیمت‌های بالای میوه، خرید را برای مردم با درآمد متوسط و پایین سخت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکیب تیم‌های دوومیدانی و قایقرانی اعزامی به سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان مشخص شد.