شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «من میترا نیستم» روایتی از زندگی زینب کمایی از شخصیت‌های کمتر شناخته شده انقلابی دهه 60 است، که امروز ساعت 22 از شبکه پنج پخش می‌شود.

خبرگزاری مهر

آزمون کتبی پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی روز پنجشنبه 29 تیرماه 1402 در سه حوزه امتحانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت برنامه دارد، در قالب طرح نهضت ملی مسکن 400 هزار قطعه زمین برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال 1402 به صورت گروهی و انفرادی به مردم اختصاص دهد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط بحرانی کشور در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم گفت: عملکرد دولت در 2 سال گذشته نشان داد که نگاه مطلق به کشورهای استکباری قرار نیست مشکلات کشور را حل کند بلکه راههای دیگری هم وجود دارد.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: وضع قوانین و تحریم ها علیه ایران از جمله دیگر جنایات آمریکا علیه مردم و کشورمان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 2 سوال نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عدم حمایت لازم از معلولین و کوتاهی در تامین مسکن، درمان و اشتغال آن‌ها اعلام وصول شد. مجتبی یوسفی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد: سوال ملی سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی...

وب‌گاه فرارو

به دنبال اتفاقات و حواشی فدراسیون ووشو، فرد مهاجم به این فدراسیون بازداشت شد.

خبرگزاری مهر

وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی تماس گرفت و از آنان خواست همین امروز تیم‌های عملیاتی خود را برای بررسی موضوع کمبود نان توزیعی به نسیم شهر اعزام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف: وزیر کشور 2 هفته فرصت خواست تا معاون سیاسی خود را تغییر دهد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ظرفیت تولید برق کشور در دولت سیزدهم 91 هزار و 112 مگاوات رسیده است که حاصل آن گذر از تابستان بدون خاموشی سال گذشته بود که افزایش ظرفیت تولید برق ایجاد شده تا پایان سال 1401 یک رکورد چشمگیر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 6 تهران از شناسایی، ایمن سازی و پلمپ 23 خانه پلاک قرمز در راستای حل معضل آسیب های اجتماعی با اخذ حکم قضایی در این منطقه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کرمان موتور صادرات محصولات تولیدی خود را با صدور خودروی J4 به کشور عراق آغاز کرد و اولین محموله صادراتی این خودرو در هفته گذشته به مقصد شهر بغداد ارسال شد.

وب‌گاه ورزش سه

تمرینات تیم پیکان از دیروز در شرایطی آغاز شد که هنوز سرمربی جدید این تیم مشخص نشده است.

خبرگزاری تسنیم

به دنبال اتفاقات و حواشی فدراسیون ووشو، فرد مهاجم به این فدراسیون بازداشت شد.

وب‌گاه عصر ایران

این هزینه تجاوز و اشغالگری است. تجاوز نظامی برای گسترش مرزهای کشور، برخلاف گذشته، دیگر نه قابل افتخار است نه ارزشمند بلکه موجی از تبعات منفی را جلب می کند.