شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

نائب رئیس فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی بانوان ترکیب جوان با تجربه کم اما با انگیزه ای دارد که تلاش داریم با تمهیدات مختلف این مشل را رفع کنیم.

خبرگزاری مهر

یزد - فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز بخش زیادی از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عدم تمدید قرارداد اخباری از سوی باشگاه تراکتور و موضع‌گیری هواداران در خصوص خرید یک بازیکن، اتفاقات مهم نقل و انتقالاتی سرخپوشان تبریز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تاکنون تحقیقات و تولیدات داروسازان در اقتصاد کشور دستاوردهای بزرگی به همراه داشته است، تاکید کرد: باید در جهت رفع کمبود دارو با استناد به شواهد علمی سیاست‌گذاری انجام شود.

وب‌گاه گسترش

شهرداری منطقه 22 تهران از استقرار گشت‌های موتوری با تجهیزات آتش خاموش‌کن در نقاط مختلف بوستان جنگلی چیتگر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ گفت: دولت سیزدهم اراده خوبی برای تحول در حوزه اقتصاد دیجیتال از خود نشان داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی پیامی ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بسیاری از هواداران به دنبال انتشار فهرست مدنظر او برای جذب بازیکنان جدید و البته لیست خروجی این تیم هستند. ا

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل بورس و اعزام دانشجویان، اعلام کرد: تمام دانشجویان بورسیه و غیر آن و اعضای هیات علمی که جهت تکمیل تحصیلات عالی یا استفاده از فرصت‌های مطالعاتی به خارج از کشور اعزام می‌شوند، از پرداخت حق‌الثبت اسناد معاف هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر کشور قول پیگیری بخشنامه اخیر را داده است، خطاب به نمایندگانی که پیگیر استیضاح بودند، گفت: لطفاً نمایندگان دیگر آن را مطرح نکنند چرا هر روز باید یک موضوع حاشیه‌ای داشته باشیم؟ این موضوع در حال حل شدن است لطفاً نمایندگان به حاشیه نروند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز و از رئیس دیوان عدالت اداری درخواست کردند تا شرایط انتخابات و فعالیت شورایاران در محلات فراهم شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

الهه کولایی، استاد روابط بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفت‌وگویی به بررسی قضایای اخیر روسیه پرداخته است

خبرگزاری مهر

علی اکبر پاکدلان داور باتجربه ایرانی هفت دیدار لیگ ملت‌های آسیای مرکزی 2023 را در قرقیزستان قضاوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده، پیش‌بینی می‌شود که امسال خاموشی در تهران اتفاق نیافتد اما قبوض میلیونی در انتظار مشترکان پر مصرف برقی است

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: 2 اثر طبیعی این استان در سه ماه اول امسال پس از طرح و تصویب در شورای ملی ثبت میراث طبیعی کشور در فهرست میراث ملی ثبت شد.