شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه الف

معاون اول قوه قضائیه، امروز با حضور از پیش اعلام نشده در دادگستری استان البرز از چندین مجتمع قضایی بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیگر برجسته و سرشناس سینما و تلویزیون درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از تکرار مکرر قطعی برق مراسم افتتاحیه الکامپ 1402 عملا به تعطیلی کشانده شد و حاضران سالن برگزار مراسم را ترک کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا دیویژن B اعلام شد و حریفان ایران مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اکتشاف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از اجرای فرایند تدوین، تایید، تصویب و ابلاغ «فهرست بهای واحد پایه رشته حفاری اکتشافی» با راهبری این سازمان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشن تولد 36 سالگی فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بسیار خاص و به یادماندنی شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ووشو تأکید کرد که فرد مهاجم به فدراسیون اتهاماتی از همه جنس دارد که همه آنها در حال پیگیری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حین برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه «الکامپ» برق سالن محل برگزاری مراسم سه بار قطع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیشب خبر آتش بس گروه واگنرها با ارتش روسیه منتشر شد و از سرعت صعودی اسکناس آمریکایی در بازار شبانه کاسته شد. قیمت دلار دیش به سمت 50 هزار و 700 تومان برگشت. با این حال باز هم نسبت به عصر شنبه بالاتر بود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - اعتیاد وابستگی جانسوزی است که گاه فرد از روی بی‌اطلاعی و نداشتن مهارت و گاه از روی فقدان تاب‌آوری در برابر مشکلات، به آن دچار می‌شود؛ استفاده از ظرفیت قهرمانان ورزشی به دلیل محبوبیت بین جوانان و نوجوانان و تشکل‌های مردم‌نهاد در پیشگیری و مقابله با اعتیاد می‌تواند گامی موثر در کمرنگ‌کردن این آسیب اجتماعی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی چشمم به آن پیامک سیاه خیره شد هیچ گاه فکر نمی کردم که در پشت پرده این پیام ماجرای تلخی نهفته است که زندگی و سرنوشتم را تغییر می دهد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس قرارداد یکی از بازیکنان استقلال که در اختیار ایرنا قرار گرفته، دریافتی این بازیکن با احتساب «آپشن‌» ها، در مجموع از 12 به بیش از 21 میلیارد تومان رسیده است!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تفاهمنامه همکاری سازمان زندان‌ها و کمیته ملی المپیک میان روسای این دو نهاد، منعقد شد.

وب‌گاه عصر ایران

الهه کولایی: قصه واگنرها هشدار به ایران است. با توجه به بهره‌مندی گسترده روسیه از سیاست‌های ضدغربی ایران، که هرچند با نوسان، ولی همواره در چهار دهه اخیر ادامه داشته، رویداد‌های جاری می‌تواند زنگ خطر را برای تصمیم‌گیرندگان کشور به‌صدا درآورد، تا به الزام‌های برآمده از ژئوپلیتیک ایران تن دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته ملی المپیک ایران همزمان با هفته المپیک بزرگ‌ترین پرچم IOC در دنیا را بر بلندترین پایه پرچم موجود نصب و در محوطه کمیته با پخش سرود المپیک به اهتزاز درآورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت برنامه دارد، در قالب طرح نهضت ملی مسکن 400 هزار قطعه زمین برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال 1402 به صورت گروهی و انفرادی به مردم اختصاص دهد.