شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

ابوالفضل جلالی امروز در جلسه با سرمربی و معاون ورزشی استقلال حاضر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی از تبادل اطلاعات این سازمان با بیمه سلامت و فراهم‌شدن امکان بهره‌مندی بیماران خاص تحت پوشش تأمین‌اجتماعی از خدمات صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف 5250 کیلوگرم مواد مخدر طی 3 ماهه امسال در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید مومنی، رئیس کمیته امداد استان مرکزی درباره نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در اشتغالزایی، گفت: برگزاری نمایشگاه آبادیران که در آن شرکت‌های دانش بنیان و محصولاتشان معرفی شدند جای تقدیر و تشکر دارد. رییس کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه همه کمیته امداد را به عنوان سازمانی سنتی در نظر دارند، عنوان کرد: کمتر کسی اقداماتی که از نظر سیستمی در کمیته...

وب‌گاه فرارو

نارضایتی بیماران از روند رسیدگی در بخش دولتی، آن‌ها را به دریافت خدمات در بیمارستان‌های خصوصی سوق داده است؛ برخی بیمارستان‌های خصوصی نیز برای بستری کردن بیماران، مبالغ هنگفتی تا 100 میلیون تومان را تحت عنوان "پیش‌پرداخت" دریافت می‌کنند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهور تقویت تولید داخلی را اولویت اصلی دولت برشمرد و گفت: افزایش نامتعارف قیمت ها هیچگاه نمی‌تواند به رونق تولید کمک کند بلکه افزایش حجم تولید و ارتقای بهره وری است که به بهبود کیفیت و رضایتمندی خریداران منجر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست فرمانداری صحنه گفت: درگیری در کمربندی صحنه بر سر اختلافات خانوادگی منجر به قتل سه نفر شد.

وب‌گاه فرارو

امیرعبدالهیان نوشت: به سهم خود از ایشان (علیرضا قربانی) و هنرمندان همراهش تقدیر و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان زَبَرخان گفت: عملیات ساخت بیمارستان 64 تختخوابی سردار شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان خراسان رضوی، با انجام عملیات تسطیح و زیرسازی زمین این طرح آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

زندگی دانشجویی در خوابگاه‌های دانشجویی، زندگی بسیار ساده و توأم با صمیمیت در کنار تحصیل علم است، ولی مشکلات و چالش‌هایی هم برای دانشجوهایی که در خوابگاه ساکن هستند به همراه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردای اقتصاد نوشت: در محاسبه تورم سالانه در پایان خرداد امسال، شاخص قیمت‌ها با پایان خرداد سال گذشته و در واقع قیمت‌ها با قیمت‌های پس از حذف ارز 4200 تومانی مقایسه می‌شوند و تورم محاسبه شده کمتر از گذشته می‌شود. به همین دلیل، در خرداد 1402 تورم کل 12 واحد درصد و تورم خوراکی‌ها 32.8 واحد درصد کم شده‌اند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سند جدیدی در خصوص رد صلاحیت سلاح ورزی از انتخابات اتاق بازرگانی منتشر شده که نشان می‌دهد حراست وزارت صمت، یک روز قبل از برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، نظر مرجع قانونی یعنی وزارت اطلاعات را مبنی بر رد صلاحیت سلاح ورزی به رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی اعلام کرده است.