شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مخبر گفت: رویکرد جدی دولت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت بخش تولید لوازم خانگی است تا علاوه بر تأمین نیاز داخلی، زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محصولات علمی استراتژیک سازمان پزشکی قانونی که ایران را در جمع 5 کشور برتر دنیا قرار داد، با حضور رئیس قوه قضائیه رونمایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران ریاست یکصدوپنجاه‌وهفتمین جلسه علنی این شورا را برعهده گرفت.

خبرگزاری مهر

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با بیان این مطلب افزود: به دنبال تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران و مبلغان عرصه جمعیت با هدف سرعت دادن به روند رو به رشد جریان فرهنگ‌ساز این حوزه هستیم. علیان‌زادگان که از فرآیند اجرایی کارگاه طراحی و رویداد ملی طراحی پوستر «فرداساز» بازدید می‌کرد، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 29 میلیون و 400 هزار تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره سابق چلسی که به تازگی به فوتبال عربستان آمده، به زیارت خانه خدا مشرف شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ساحلی ایراندر مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست نماینده نخست چین شد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های مازی، سنگاپور و گوام به عنوان حریفان تیم بسکتبال زیر 16 سال دختران در مسابقات قهرمانی آسیا - دیویژن B- مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 2 سوال ملی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع حمایت نکردن از معلولان و بی‌برنامگی در برخی شرکت‌های تابعه این وزارتخانه از سوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

خبرگزاری مهر

یزدان‌شناس طبق گفته های همرزمانش در این دو گردان همچون امیر خلبان شهرام رستمی ریاست اسبق ستاد مشترک ارتش همواره جزو خلبانان برتر و ورزیده گردان محسوب می‌شد و همیشه مورد تشویق قرار می‌گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته ملی المپیک و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، همزمان با گرامی‌داشت روز المپیک در محل کمیته امضا شد.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی با قهرمانی مازندران به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر تعدادی از نمایندگان با اشاره به جلسه غیرعلنی هفته گذشته مجلس با حضور وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه کار ستاد انتخابات شروع شده است وزیر کشور خواستند که فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود تا جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزیر کشور) مشخص شود پس از نمایندگان می‌خواهم موضوع استیضاح را دیگر مطرح نکنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در بانکداری الکترونیکی که به کمک فناوری‌های پیشرفته شرایطی را به وجود آورده که بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد در شعب بانکی می‌توانند منابع و اطلاعات مالی را به صورت الکترونیکی انجام دهند.