شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر کولرها خراب باشد باید به شرکت واحد اخطار بدهیم تا کولرها تعمیر شود. اتوبوس بدون کولر زجرآور است. در رابطه با تاکسی‌ها نیز نرخ داریم و تاکسی‌هایی که کولر روشن می‌کنند یا نمی‌کنند نرخ مشخصی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از سارقان حرفه‌ای تهران از معلولیت خود سوء‌استفاده کرده و با عصا شیشه خودرو را می‌شکست و پس از دقایقی همدستش برای سرقت دست به کار می‌شد.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان گفت: 98 درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف زندان‌های استان مطرح شده، به سازش و صلح انجامیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این غذای پرطرفدار ایرانی برترین غذای جهان شناخته شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه الوحده امارات در صدد جذب ستاره فصل قبل شباب الاهلی قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس با تصویب کلیات لایحه دوفوریتی الحاق یک بند به تبصره (6) قانون بودجه سال 1402 کل کشور گامی اساسی در جهت کاهش قیمت کالاهای اساسی برداشتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: این استان با توجه به توانمندی هایی که دارد می تواند به قطب مهارت آموزی و آموزشی تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس با تصویب کلیات لایحه دوفوریتی الحاق یک بند به تبصره (6) قانون بودجه سال 1402 کل کشور گامی اساسی در جهت کاهش قیمت کالاهای اساسی برداشتند.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب تیم نساجی در فصل جدید به طور حتم نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات زیادی خواهد شد و همین موضوع مهدی رحمتی را مجاب کرده در شروع کار از تماشاگران بخواهد، حوصله کنند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: با توجه به علاقه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت حضور در تولید محصولات پروتئینی، چند نقطه در استان به صورت نمونه برای ایجاد این مزارع بزرگ تعیین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی قوه قضاییه اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری از متهمان اصلی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیسی‌ها برای جانشینی بازیکنان خط میانی خود به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی هستند. هافبک تیم ملی با وایله دانمارک قرارداد دارد و در تماسی که مدیران پرسپولیس با عزت‌اللهی داشتند، او از آنها خواسته تا رضایتنامه‌اش را از باشگاه دانمارکی بگیرند تا مشکلش برای پیوستن به پرسپولیس حل شود.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: رویکرد جدی دولت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت بخش تولید لوازم خانگی است تا علاوه بر تأمین نیاز داخلی، زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی فراجا گفت: امروز ما همه در سراسر کشور با شهدا عهد می‌بندیم که برخورد مقتدرانه با افراد امنیت ستان داشته باشیم، عهد می‌بندیم با قانون گریزان به شدت و محکم برخورد کنیم.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز چهارم تیرماه براساس داده‌های 17 ایستگاه پایش فعال با میانگین 116 برای دومین روز پیاپی وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.