شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با کلیات لایحه کاهش مالیات بر ارزش افزوده مایحتاج مردم موافقت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز با تاکید بر اینکه مقاوم‌سازی صرفاً در مقاوم‌سازی فیزیکی محدود نمی‌شود و این اقدام در حوزه نیروی انسانی مهم‌تر از حوزه تأسیسات است، گفت: بحث آموزش نیروی انسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه مقاوم‌سازی یک اولویت است و هر قدر به تعویق بیفتد، هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد میره‌ای، مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران در این باره گفت: آخرین مهلت برگزاری جلسات دفاع برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401، روز پنجشنبه 30 شهریور ماه 1402 است و مهلت انجام دفاعیه‌ها پس از این تاریخ، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه دفاع پس از 30 شهریور ماه، منجر به ایجاد سر ترم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پزشک تیم وزنه‌برداری گرجستان با انتشار فیلمی از قهرمان جهان و المپیک، از آمادگی وی برای رقابت‌های جهانی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر جدی گرفتن رعایت توصیه های بهداشتی توسط مردم هشدار داد بنا بر اعلام وزارت بهداشت تاکنون 18 نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده اند که تاکنون یک فوتی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مسوول انجمن سینمای جوان کرمانشاه گفت: طی تفاهم‌نامه ای که با حوزه هنری استان منعقد شد قرار است هر 2 هفته یک بار در سینما آزادی کرمانشاه و سالن آناهیتا چهار فیلم کوتاه منتخب سینمای ایران برای علاقه‌مندان اکران شود و همزمان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امید معلم دبیر مراسم حافظ از برگزاری بیست دومین مراسم سینما و تلویزیون حافظ در مهرماه امسال خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

"الی کوهن" وزیر خارجه اسراییل در مقاله خود در روزنامه "تلگراف" انگلیس، ایران را یک غده سرطانی در حال گسترش در تمامی مناطق دنیا دانست.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - مدیر آب و فاضلاب اردستان از آب‌رسانی سیار به وسیله تانکر در 80 روستای این شهرستان شمال استان اصفهان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ گفت: برای آینده بهتر اقتصاد دیجیتال نیاز به همراهی دستگاه‌های مختلف داریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد ملی نخبگان با هدف حل مسایل و نیازهای صنعت با همکاری یک واحد صنعتی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری تقاضامحور حمایت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب با بهترین مرکز تخصصی چاپ استیکر در تهران آشنا خواهید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از مذاکره و توافق طرفین، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و سعید آقایی با امضای قرارداد همکاری به طور رسمی به جمع شاگردان «پاکو خمز» اضافه شدند. همچنین حسین پورحمیدی که به‌صورت قرضی در آلومینیوم اراک حضور داشت، در فصل بیست‌وسوم سنگربان ترکتور خواهد بود. به نظر می‌رسد با توجه به حفظ پورحمیدی، محمدرضا اخباری گلر ملی پوش که قراردادش با تراکتور به اتمام...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که حدود 50 روز پیش نمایندگان مجلس به دو فوریت طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی رای دادند و امروز - چهارم تیر - نیز کلیات آن مصوب شد، به یکباره تصمیم گرفتند مصوبه خود برای اصلاح قانون را به مدت 2 سال مسکوت بگذارند و قانون مصوب سال 93 همچنان ملاک عمل سازمان تامین اجتماعی باشد.

وب‌گاه فرارو

در دهه 60 ساختمان سازی، سر و شکل رستم‌آباد اختیاریه را عوض کرد. در اوایل همین دهه، ساخته شدن بزرگراه شهید صدر، شکاف عمیقی در بافت منطقه به وجود آورد. محدوده رستم‌آباد بالا و پایین کاملاً از هم جدا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کرمان موتور به عنوان نخستین شرکت خصوصی خودروسازی ایران، صادرات محصولات تولیدی خود را با صدور خودروی جی J4 به کشور عراق آغاز کرد و اولین محموله صادراتی این خودرو در هفته گذشته به مقصد شهر بغداد ارسال شد.