شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پلیس تهران در تازه ترین گزارش خود نرخ تصادفات را در سنین مختلف اعلام کرد که در آن 20 تا 30 ساله ها و 60 سال به بالا بیبشترین میزان تصادف را ثبت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات داروهای ضروری و تجهیزات پزشکی فاقد مشابه تولید داخل شامل گندم، برنج، دانه‌های روغنی، انواع روغن خام، حبوبات شامل عدس، نخود، لوبیا و ماش، قند، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز، چای با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی به یک درصد کاهش می‌یابد.

وب‌گاه ورزش سه

پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با 6 دیدار پیگیری و تیم‌های آمریکا، ژاپن، برزیل، هلند، چین و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عدالت اداری نسبت به شهریه‌های بالای مدارس غیرانتفاعی و ارقام 20، 40 و 120 میلیون تومانی شهریه‌ها انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، دومین دوره آموزشی - فرهنگی «همراه با حکیمان 2» با حضور جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی از اول تیرماه در مجتمع شهدای سلامت مشهد مقدس شروع به کار کرده است. عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز دومین دوره آموزشی فرهنگی «همراه با حکیمان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت پرونده قضایی و استرداد محمودرضا خاوری به ایران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توفان و ریزگرد طی چهار روز گذشته در سیستان 330 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اهمیت فرقه رجوی برای آمریکا همین بس که در سال 2003، دولت بوش پیشنهاد ایران مبنی بر تحویل رهبران مجاهدین خلق در عراق در ازای تحویل اعضای شورای نظامی القاعده و بستگان اسامه بن لادن که هنگام فرار از افغانستان پس از 11سپتامبر 2001توسط ایران دستگیر شده بودند را رد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در نخستین نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در مشهد مقدس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: حدود 5 درصد از دانشجویان زمینه ابتلا به آسیب‌های اجتماعی از جمله اضطراب، افسردگی، ناهنجاری‌های اخلاقی، اعتیاد و رفتار‌های...

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی معتقد است صنعت هواپیمایی کشور در پاسخگویی به حجم تقاضاهای داخلی مشکل دارد که می‌توان با صدور مجوز پرواز شرکت‌های خارجی در پروازهای داخلی این مشکلات را به حداقل رساند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: کارخانه سقزسازی ون کردستان در سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور، رتبه برترین خانه بهداشت کارگری را کسب کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: ضرباهنگ عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن باید سرعت لازم را بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان به منظور حضور در اجلاس وزار و مقامات ارشد ورزش کشورهای عضو یونسکو عازم باکوی آذربایجان می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از خواسته‌های ما درباره اتوبوس‌های وارداتی داشتن کولر بود، افزود: اتوبوس‌های دوکابین از کولر استفاده می‌کنند مگر اینکه خراب باشد و مدیران مربوطه باید به تعمیر و اصلاح آن اقدام کنند. وی همچنین با بیان اینکه درباره تاکسی‌ها نرخ داریم، آن‌ها که کولر روشن می‌کنند نرخ مشخصی...

خبرگزاری تسنیم

یازده تیم از 24 قهرمان ادوار گذشته لیگ دسته یک منحل شده‌اند که در نوع خود آماری جالب توجه است.