شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

محبی اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته 330 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است. در مجموع 273 نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند و از بیمارستان مرخص شدند و 57 نفر همچنان بستری هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «من میترا نیستم» روایتی از زندگی «زینب کمایی» یکی از شخصیت‌های کمتر شناخته شده انقلابی در دهه 60، یکشنبه از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

دور جدید تمرینات تیم نساجی روز گذشته دراستادیوم شهید وطنی و با معرفی کادر فنی و بازیکنان جدید آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (4 تیرماه) با توجه به کاهش نسبی تندی باد و افزایش تردد خودرو‌ها بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی طرح احیاء معادن کوچک‌مقیاس از احیا و توسعه یک‌هزار و 286 معدن کوچک‌مقیاس تا پایان سال 1401 و اشتغال‌زایی برای 17 هزار و 100 نفر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سایت دولت در گزارشی به عملکرد دولت رئیسی در دو سال نخست ریاست جمهوری وی پرداخت. رئیس‌جمهور به میان مردم رفت، حرف‌های مردم را شنید و درد و سختی آن‌ها را لمس کرد، بحران‌ها مدیریت شد و سیل کرمان، زلزله خوی، کمبودهای دارویی، حمله سایبری به پمپ‌های بنزین و حادثه تلخ متروپل با حضور میدانی مسئولان به سرعت مدیریت و رسیدگی شد.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به وقوع حادثه برای کارگری جوان در یک پروژه ساختمانی در مشهد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، فرد مصدوم را نجات دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد پلیس با مصرف کنندگان موادمخدر حین رانندگی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبری با عنوان دستگیری مسیح علی نژاد توسط سپاه پاسداران منتشر شده است که برخی آن را کذب خواندند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی کاراته روسیه برای حضور در یک اردوی مشترک هفته آینده به تهران سفر می کند.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون شمشیربازی در تلاش است که یکی از مراحل کمپ بین‌المللی اسلحه سابر را در تهران برگزار کند.

خبرگزاری تسنیم

جشن تولد 36 سالگی فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بسیار خاص و به یادماندنی شد.

خبرگزاری مهر

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با اهدای لوح سپاس، تندیس و نشان عالی برکت از بانک ملت به دلیل حمایت از طرح های اشتغالزایی، تجلیل کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس تهران در تازه ترین گزارش خود نرخ تصادفات را در سنین مختلف اعلام کرد که در آن 20 تا 30 ساله ها و 60 سال به بالا بیبشترین میزان تصادف را ثبت کردند.

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی سه روز آینده در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

خبرگزاری مهر

تیم‌های مازی، سنگاپور و گوام به عنوان حریفان تیم بسکتبال زیر 16 سال دختران در مسابقات قهرمانی آسیا - دیویژن B- مشخص شدند.