شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت با استناد به شواهد عملکرد دولت در دو سال اخیر نوشت: «ما می‌توانیم» «ایران قوی» را بسازیم و «آینده‌ای روشن» رقم بزنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را تصویب کردند.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با توجه به عدم ارسال تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال 1402 1403 گفت: این موضوع موجب گلایه خانواده‌ها شده و امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر این لایحه را به شورا ارسال کند.

وب‌گاه گسترش

سرمایه‌گذاران و سهامداران همواره به دنبال پارامترهای ارزش‌گذاری براساس شرایط موجود و آینده هستند. هزینه‌های انرژی، دستمزد، منطقه کارخانه و عرضه و تقاضای محصول کارخانه‌ها مواردی هستند که در کانون توجه قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: با توجه به عفو معیاری رهبر معظم انقلاب و تعامل مراجع قضایی، جمعیت کیفری زندان‌های این استان 9 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری تسنیم

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون وضعیت جسمانی مساعدی ندارد و حال او وخیم‌تر هم شده است.

خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور گفت: متاسفانه سال‌های متمادی آن توجه و اهتمام لازم را در ارتباط با صیانت از حقوق عامه نداشتیم و چند سالی است که در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

امیر سرخوش با برتری برابر رقیب هندی به مرحله نهایی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در بخش 6 توپ راه یافت.

خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - فرماندار خوشاب گفت: توربوفن ضدانفجار، برای نخستین بار در کشور، توسط متخصصان شرکت دانش‌بنیان کاریز دوار شهرستان خوشاب خراسان رضوی طراحی و تولید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلنسکی گفت: «تحولات اخیر در روسیه نشان می‌دهد که سران روسیه چیزی را کنترل نمی‌کنند. این اتفاق در خاک روسیه که کاملاً مملو از تسلیحات است، رخ می‌دهد».

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 7 میلیارد کالای قاچاق از یک دستگاه تریلی در محور سمنان - دامغان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بامداد اول تیرماه امسال به پلیس کرمان خبر رسید که در یکی از محله‌های شهر تیراندازی اتفاق افتاده است. تیراندازی در یک ساختمان رخ داده بود و مأموران زمانی که قدم در آنجا گذاشتند با مرد میانسالی که یک سلاح شکاری در دست داشت روبه‌رو شدند.

وب‌گاه عصر ایران

صادرات خودرو جی 4 کرمان موتور به عراق برای اولین بار در کشور انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تعداد مراجعان مسمومیت با الکل متانول از روز 31 خردادماه تاکنون به 25 نفر رسیده که 20 نفر در حاجی‌آباد و پنج نفر از این افراد در بندرعباس بوده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

در نشست کمیسیون اصل 90 مجلس، فرماندهان نیروی انتظامی، سازمان انرژی اتمی و نمایندگان گمرکات جمهوری اسلامی نظرات فنی و عملیاتی خود را در خصوص دستگاه‌های آشکارساز نصب شده تولید داخل اعلام کردند.