جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بعد از اعلام هشدار هواشناسی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 6 استان کشور به حالت آماده باش درآمدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد برکت تولید انبوه پوشاک ایرانی - اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک را از اهداف نخستین رویداد ملی برکت دیدار عنوان کرد و گفت: محدودیتی برای حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی _اسلامی وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هافبک خارجی استقلال پس از کنار گذاشته شدن از استقلال، از این باشگاه شکایت کرده و خواهان دریافت یک میلیون و 300 هزار دلار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی در بازار امروز تقریبا 300 هزار تومان گران شد و تا 28 میلیون و 800 هزار تومان بالا رفت اما در ادامه معاملات با شل شدن روند صعودی نرخ دلار در محدوده 28 میلون و 700 هزار تومان معامله شد که نسبت به دو روز قبل تقریبا 200 هزار تومان جهش صعودی را نشان می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی پازوکی، اقتصاددان، گفت: به نظر من مشکل اساسی اقتصاد و دولت ایران این است که نظام تدبیر امور بر کشور حاکم نیست. یعنی حکمرانی خوب نداریم. اگر نظام تدبیر بر امور حاکم باشد، هم سیاست‌های داخلی در جهت منافع ملی اتخاذ می‌شود و هم سیاست خارجی خوب پیش می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با قطع برق 32 مشترک اداری شهر تهران به دلیل رعایت نکردن مصوبه هیئت دولت، نام پنج مشترک اداری پرمصرف پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم حبس فرد مهاجم به خوابگاه دختران ووشو به دلیل اتفاقات سال گذشته صادر شد.

وب‌گاه ورزش سه

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی به دیدار علیرضا بیرانوند در بیمارستات رفت تا در جریان آخرین وضعیت مرد شماره یک تیم ملی قرار بگیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وقوع تندباد لحظه‌ای طی بعد از ظهر در مرکز و نیمه جنوبی تهران و پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

علیرضا منصوریان برای یک فصل دیگر سرمربی فولاد خوزستان باقی ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فصل سوم مستندمسابقه «بومگرد» از امشب، شنبه 3 تیرماه ساعت 20 به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان سنجش آموزش کشور به همه داوطلبان توصیه کرد در مواجهه با این گونه تبلیغات توجه و دقت کافی داشته و فریب القاب و عناوین مرتبط با عنوان این سازمان را نخورند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 6 استان کشور، به حالت آماده باش درآمدند.