جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

در فصل تابستان از همه دمنوش‌ها می‌توان استفاده کرد، اما برخی دمنوش‌ها به دلیل خاصیت خنک‌کنندگی و فوایدی که دارند بیشتر از سایر دمنوش‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند. دمنوش‌های گیاهی از سم‌زدایی بدن و کاهش استرس تا کمک به هضم و تقویت عملکرد شناختی دارای مزایای زیادی برای سلامتی هستند. در این گزارش دمنوش‌ها و شربت‌های گیاهی که برای تابستان گزینه مناسبی هستند و به صورت سردنوش نیز استفاده می‌شوند،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مؤسسه آموزش عالی تایمز» در ویرایش 2023 که اخیرا منتشر شده است، نام 65 مؤسسه ایرانی را در سیاهه مؤسسه‌های برتر آسیا منتشر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از زائران دانشگاهی و تحصیلکرده در دیدار با سرپرست حجاج ایرانی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر برگزار شدن عملیات حج مطرح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر ابوالفضل باقری فرد با بیان اینکه پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 21 اردیبهشت 1402 برگزار شد، عنوان کرد: سال گذشته، ظرفیت اعلامی 4 هزار و 300 نفر بود و در سال جاری علاوه بر 25 درصد افزایش ظرفیت در سال گذشته، امسال 300 نفر افزایش پذیرش داریم و بیش از 4 هزار و 600 نفر پذیرفته خواهند شد. وی گفت: در هیچ رشته تخصصی کاهش ظرفیت نداریم بلکه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس بخشنامه بانک مرکزی، از فردا 4 تیر ماه 1402، تمامی دارندگان دستگاه‌های کارتخوان - البته به استثنای نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌ها - و درگاه های پرداخت اینترنتی ملزم به پرداخت کارمزد هستند.

وب‌گاه فرارو

زمانی که کارخانه لیشینسکی از بندر انزلی به تهران منتقل شد با آرزومان آوانسیان که در روسیه در کارخانه کالباس‌سازی کار کرده بود و به علت علاقه و اطلاعاتی که در زمینه تهیه این فرآورده داشت و در ایران با همه مشکلات کمبود، سرمایه و امکانات به تولید اشتغال داشت، شریک شد و به این ترتیب اولین کارخانه کالباس‌سازی در «یافت‌آباد» بنا نهاده شد.

وب‌گاه فرارو

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی به دیدار علیرضا بیرانوند در بیمارستان رفت تا در جریان آخرین وضعیت مرد شماره یک تیم ملی قرار بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان مدیریت بحران تهران از افتتاح سه پایگاه جدید پشتیبانی مدیریت بحران در مناطق یک، 15 و 22 پایتخت خبر داد و گفت: با این افتتاح مجموع پایگاه‌های مدیریت بحران در تهران به عدد 107 می‌رسد.

وب‌گاه فرارو

سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی 100 150 تا دیزی بار می‌گذارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای گذشته خبری مبنی بر ثبت قبر پدر سید میرحمایت میرزاده، نماینده ی سابق شهر گرمی ِ اردبیل در مجلس به‌عنوان امامزاده منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران اعلام کرد: با تأمین بخش دیگری از اعتبارات مالی برای ساخت و تجهیز ساختمان جدید دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، به‌زودی انتقال دانشکده به ساختمان جدید آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و شرایط افزایش یارانه نقدی، حقوق و مستمری مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان صمت تهران گفت: اکنون هر گروه کالایی که در استان بخواهد شهرک صنفی ایجاد کند می‌تواند درخواست خود را ارائه دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی به دیدار علیرضا بیرانوند در بیمارستان رفت.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: هم اکنون از 31 شهر استان اردبیل 17 شهر دچار تنش آبی هستند و ضروری است شهروندان در مصرف بهینه آب اهتمام جدی داشته باشند.