جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس تهران معاملات آغازین تابستان را در حالی به پایان برد که با 11 هزار و 282 واحد کاهش، در ارتفاع 2‌میلیون و 162 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت، از تدوین دستورالعمل راهپیمایی اربعین خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده انتظامی مشهد از توقیف 2 دستگاه تریلر حامل 58 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی، هفته جاری در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: بیشترین سهم اشتغال مربوط به دانش آموختگان علوم پزشکی است، بعد از آن دانش آموختگان علوم انسانی و در مرتبه بعد فنی و مهندسی بیشترین سهم را دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات امنای جهاد دانشگاهی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه خود اساسنامه «سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی» را تصویب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبلی رئیس سازمان صداوسیما گفت: بر اساس قانون اساسی صداوسیما متولی صوت و تصویر فراگیر در تمام بسترها است و برای این‌که این موضوع تثبیت و بر مبنای قانونی‌اش تاکید شود، شورای عالی انقلاب فرهنگی همین را تصویب کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به وقوع قتل علیرضا شهریاری پناه دروازبان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل این قتل در صحنه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از 12 خرداد ماه تا دوم تیر، حدود 600 بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به قتل "علیرضا شهریاری پناه" دروازبان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل آن در صحنه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا به منظور حضور درمراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی آسیا به تهران سفر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در ساعات ظهر و بعد از ظهر در مرکز و نیمه جنوبی تهران و افزایش تدریجی دما تا چهارشنبه (7 تیر) پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات دریافت و نحوه ثبت‌نام تسهیلات جدید و وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام شد.