جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

قم - دولت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم متعهد به ساخت 63 هزار واحد مسکونی شده که از این تعداد نیمی از آنان به صورت آپارتمانی و نیمی دیگر به صورت ویلایی خواهد بود.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 6 استان کشور، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

ساعات بازدید از سراسرنمای مقاومت سپهبدشهید سلیمانی در فصل تابستان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این دولت هیچ وقت برنامه مکتوب مشخصی ارائه نکرده است و بر این اساس هیچ وقت نمی توانیم از دولت وعده ها را مطالبه کنیم. مثلا وعده چهار میلیون مسکن را بارها وبارها خود آقای رئیس جمهور و دولتی ها به آن تاکید داشته اند و الآن می گویند اینکه طرح مجلس است و به ما ربطی ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم کوتاه «ناسوخ» به کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر عباسی و نویسندگی اصغر عباسی و مصطفی بیرانوند، مراحل تولید را در شهر تهران پشت سر گذاشت و در حال حاضر روی میز تدوین قرار دارد. اصغر عباسی که کارگردانی فیلم کوتاه «رویای نیمه شب» را در ژانر تاریخی و فیلم‌نامه اقتباسی، در کارنامه خود دارد، و با فیلم کوتاه «ستین» برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی...

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس انجمن شرکت های حمل ونقل ریلی گفت: نرخ بلیت قطار از ابتدای خرداد 25درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود به غیر از دریافت پول کتاب و بیمه دریافت هرگونه وجه ثبت نام از والدین دانش آموزان در این استان غیرقانونی و تخلف است.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان درباره ماجرای قتل "علیرضا شهریاری پناه" دروازه‌بان 24 ساله تیم امید مس کرمان توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی سرخپوشان فصل آینده نیز در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس در همایش روز ملی اصناف گفت: دیدید که دشمنان و کسانی که بد کشور و ملت ما را می خواهند به چه افتضاحی افتاده اند و و اوج آن را در مورد منافقین شاهد بودیم که اوج قدرت و حوزه نفوذ ما تا کجاست.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل متروی تهران از اتصال شرق به غرب تهران متروی خط 10 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

8 محصول جدید سایپا با استاندارد 85 گانه در راه بازار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز توسعه طراحی و ساخت سامانه‌های هوشمند و چند فناوری دانشگاه صنعتی شریف با همکاری بنیاد ملی نخبگان پژوهشگر پسادکتری می پذیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص بورس در پایان معاملات امروز، با 11 هزار و 282 واحد کاهش همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضائیه گفت: چنانچه مجرمی پس از محکومیت و تحمل مجازات، متنبه شد و قصد بازگشت آبرومندانه و عزتمندانه به جامعه را داشت، باید بسترهای این بازگشت برای او فراهم شود و این مقوله‌ای است که تدابیر و راهکارهای ناظر بر آن می‌تواند از جمله محورها و موضوعات نظامات آموزشی و پژوهشی حقوق در کشور باشد.