پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله حسینی همدانی: شرب خمر در شبکه‌های مجازی و سینمای خانگی عادی سازی می‌شود بعد در سطح جامعه به نحو مختلف توزیع شده و اینطور نباشد کسی که شرب خمر کرده به دیدنش بروند و دلجویی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس‌جمهور آذربایجان، می خواهد تصویر خود را به عنوان یک فرد متجاوز و جنگ‌طلب ترمیم کند

وب‌گاه 55 آنلاین

گلر تیم نوجوانان مس کرمان با شلیک گلوله به قتل رسید

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سینا کلاچای عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ دسته یک بزرگسالان گیلان را کسب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مطالعه علمی که به تازگی نتایج آن منتشر شده، نشان می‌دهد که شمار موارد ابتلا به بیماری دیابت در سطح جهان بدون اقدام موثر برای مهار آن، طی30 سال آینده افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

بهارستان - ایرنا - ساعتی پیش ساختمانی قدیمی در خیابان میلان شهر گلستان بر اثر کف‌برداری ساختمان مجاور فروریخت و آتش‌نشانان در حال آوار برداری و ایمن‌سازی هستند، با این حال رییس شورای این شهر می‌گوید که یک نفر در این حادثه جان باخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تا این لحظه تعداد فوتی های ریزش آوار در گلستان پنج نفر شده است و 26 نفر در این حادثه مصدوم شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره جزئیات حادثه در بهارستان اظهارداشت: ظهر امروز گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی در شهرک گلستان شهرستان بهارستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد. وی ادامه داد: پس از مشخص شدن ماهیت حادثه، تیم‌های عملیاتی هلال احمر دو شهرستان تهران و رباط کریم و بهارستان به محل...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن (ع) گفت: ایجاد اشتغال، روستاهای مولد و آبخیزداری موجب ثروت‌آفرینی و محرومیت‌زدایی می‌شود.

وب‌گاه الف

جدیدترین آمار ارایه شده از قیمت مسکن و اجاره بها در کشور حاکی از تغییر 2.6 درصد تورم ماهیانه است که البته با توجه کاهش نرخ‌های پیشنهادی در بازار مسکن شهر تهران انتظار می‌رود قیمت مسکن در سایر شهرها با فاصله زمانی دچار افت شود.

خبرگزاری مهر

اهواز - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوی که از آبراه ورودی تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شود باید با زبان فارسی خود را معرفی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجسمه سرباز ساسانی به ایران تحویل داده شد.

وب‌گاه الف

در اتفاقی باورنکردنی دروازه‌بان جوان تیم امید مس کرمان با شلیک گلوله به قتل رسید.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - لیندا توماس گرینفیلد سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی به همراه سفرای اوکراین، فرانسه، انگلیس و آلبانی در هراس از همکاری نظامی تهران - مسکو، ادعاهای ضد ایرانی پهپادی خود را تکرار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، در خرداد ماه میانگین قیمت مسکن نسبت به ماه گذشته حدود 2.6 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سرخپوشان به عیادت گلر شماره یک تیمش رفت؛ این در حالیست که شایعات جنجالی درخصوص رابطه علیرضا بیرانوند و رضا درویش وجود دارد.