پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهر‌ها گسترش یابد.

وب‌گاه ورزش سه

در اتفاقی باورنکردنی دروازه‌بان جوان تیم امید مس کرمان با شلیک گلوله به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه سازمان یافته مردان زن نما که با استفاده از راهپیمایی های خیابانی اقدام به ترویج ابتذال و بی بند و باری در سطح شهر تهران می کردند دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمربی پرسپولیس تعداد و اعضای کادرفنی جدید پرسپولیس را مشخص کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالله نوحی با بیان اینکه عملیات ساخت‌وساز یک ساختمان در شهر گلستان (تهران) منجر به حادثه شد اظهار داشت: ساختمان 3 طبقه قدیمی در بافت فرسوده و در جوار ملکی که در حال ساخت‌وساز و گودبرداری بود، فروریخته است.

خبرگزاری مهر

بهارستان - به دنبال ریزش ساختمان در گلستان استان تهران، تا این لحظه یک خانم جوان در حادثه ریزش آوار در گلستان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی دبیرخانه شهرهای خلاق ایران در رشت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از زمانی که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان شده دنبال مذاکره با نفرات لیست وی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باید توجه داشت به دلیل اینکه در زمان تعریق مقداری از الکترولیت‌های مهم و ضروری بدن از جمله پتاسیم و سدیم دفع و تعادل این الکترولیت‌ها دچار مشکل می‌شود، برای برگشت این تعادل و برطرف کردن کم آبی بدن مخلوط آب خنک با کمی نمک، آب میوه‌های خنک و آبدار مثل هندوانه، طالبی و خیار و دوغ‌های کم نمک خنک مصرف شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از حضور یک یوزپلنگ در خیابان‌های منطقه تجاری منصور در پایتخت عراق به ویدیویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: منافع بهبود روابط ایران و عربستان عاید کشورهای مسلمان می‌شود و محور مقاومت هم از این همکاری منتفع خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مشهد - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ اسلام منحصر به روحانیت نیست، بر نقش گروه‌ها و مجموعه‌های مردمی در تبلیغ اسلام تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین آمار ارایه شده از قیمت مسکن و اجاره بها در کشور حاکی از تغییر 2.6 درصد تورم ماهیانه است که البته با توجه کاهش نرخ‌های پیشنهادی در بازار مسکن شهر تهران انتظار می‌رود قیمت مسکن در سایر شهرها با فاصله زمانی دچار افت شود.