پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی از مسلمانان لندن در اعتراض به دخالتهای دولت انگلیس در امور آنها و هم‌چنین انتخاب یک مدیر غیرمسلمان برای مرکز اسلامی، برای چندمین هفته متوالی اعتراضشان را مقابل مرکز اسلامی انگلیس اعلام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودرو‌های داخلی پرطرفدار در بهار 1402 چه تغییر قیمتی را تجربه کردند؟ ارزیابی بازار خودرو در سه ماه نخست سال جاری (فصل بهار) نشان از افت قیمت محصولات سایپا و پرطرفدار‌های ایران خودرو دارد؛ افتی که در برخی از محصولات به بیش از 300 میلیون هم رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهک نفاقی که بنا داشت در 6 تیر 1360 با ترور امام خامنه‌ای، راه عروج نظام دینی را مسدود کند، امروز در دامی گرفتار شده که رهایی از آن برایش ممکن نیست؛ این گروهک با سابقه هزاران جنایت خونبار، همواره مسیر سقوط را طی کرده و امروز بیش از همیشه در این سراشیبی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسکوف، سخنگوی کرملین اظهارات رئیس جمهور اسبق آمریکا درباره کریمه را نشان دهنده خرد او دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال با حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی، رسما کارش را با این تیم آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: با نگاه به اهمیت همسایگان در سیاست خارجی کشور و در راستای تقویت سیاست همسایگی دولت سیزدهم، کوتاه زمانی پس از میزبانی از وزیر خارجه عربستان سعودی و گفتگو‌های مفید انجام شده در تهران، عازم 4 کشور قطر، عمان، کویت و امارات در حوزه جنوبی خلیج فارس شدم. وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

"گریگوری کیلینیشف" دانشمند اتمی که 90 ساله بود احتمالا در 17 ژوئن سال جاری میلادی با خودکشی به زندگی‌اش پایان داده است. یادداشت خودکشی نیز در نزدیکی جسد وی واقع در آپارتمانش در مسکو کشف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اسامی 24 نفر از مصدومان تصادف زنجیره ای در ورودی شهر یاسوج (پلیس راه شیراز) را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشور‌های حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا نشست اخیر «انریکه مورا» هماهنگ کننده مذاکرات رفع تحریم‌ها با «علی باقری کنی» رئیس هیات کشورمان در گفت‌وگوها را بخشی از سیاست تعاملی اتحادیه در چارچوب مسئولیت آن، به عنوان هماهنگ کننده برجام نامید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار شهرستان بهارستان از ریزش یک ساختمان در شهر گلستان در پی عملیات ساخت‌وساز ساختمان مجاور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع و خاکسپاری سینا زند دوبلور (صداپیشه) جوان کشورمان با حضور برخی هنرمندان و اهالی دوبله در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حسینی همدانی، امام جمعه کرج بیان کرد: مدتی است شرب خمر در جامعه مطرح است که باید با جدیت عمل کرد چراکه این حرام الهی عامل تمام شرارت‌ها است. این مهم در شبکه‌های مجازی و سینمای خانگی عادی سازی می‌شود بعد در سطح جامعه به نحو مختلف توزیع شده و اینطور نباشد کسی که شرب خمر کرده به دیدنش بروند و دلجویی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرنگار ارشد روزنامه فرانسوی فیگارو در توییتی از قول یک تاجر سعودی نوشت: ارتباط ریلی عربستان سعودی به ایران در دست مطالعه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم سینمایی کت چرمی در نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «پلان زندگی» با محوریت بازنمایی خانواده در سینمای ایران که با نمایش و نقد و بررسی این فیلم برگزار شد، گفت: سیاه‌نمایی و فلاکت باید از ادبیات سینمای ما حذف شود.