یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صنایع فعال در شهرستان لامرد باید نسبت به پرورش نیروهای ماهر اقدام و از نیروهای بومی منطقه استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ازدواج سفید کلمه‌ای است که جوانان به راحتی فریب آن را می‌خورند. جوانان با خودشان فکر می‌کنند که این امر هم ازدواج است هم سفید. در صورتی که نه ازدواج است و نه سفید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 152 یعنی بازه ناسالم برای همه افراد قرار دارد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: توانایی لازم را برای کسب امتیاز از دو دیدار پیش رو در بچه های تیم ملی می بینیم و بازیکنانی داریم که در فاز هجومی عملکرد خوبی را ارائه می کنند.

خبرگزاری مهر

بوشهر - وزیر آموزش و پرورش گفت: باا برنامه‌ریزی صورت گرفته و اجرای طرح‌های مختلف، زیرساخت‌های آموزش و پرورش در استان بوشهر تقویت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل راه آهن ایران در حاشیه اجلاس CCTT در مسکو، از تفاهم با روسیه جهت ترانزیت 12 میلیون تن بار از مسیر ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور درباره آخرین وضعیت ترافیکی توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صبح امروز پنجشنبه وارد شهرستان اسلامشهر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی بهادری جهرمی درباره اخبار مربوط به اهدای نفت رایگان به لبنان توسط جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2449 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 9.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین (تیپیکو) سازمان تامین اجتماعی از بومی سازی و تولید داروی بیهوشی کتامین ایرانی در یکی از شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ دارویی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

کرمانشاه - رئیس هیات کاراته کرمانشاه گفت: دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته امید در کرمانشاه آغاز شد.

خبرگزاری مهر

ذخیره 2.6 میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها، قطع انشعاب آب12هزار تهرانی بد مصرف و 40 میلیارد تومان به پرونده‌های خسارت برق پرداخت شده است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.