یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌تر‌های ما دهه 60 را برای ما خوب روایت نکردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین روز جام جهانی 2022 قطر با شگفتی‌سازی ژاپن، برتری پرگل اسپانیا و شکست کانادا پیگیری شد و تصاویر زیبایی از این بازی‌ها از قاب ایرنا و با تلاش عکاسان ورزشی ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماهنگ جدید غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران همزمان با برگزاری جام جهانی 2022 قطر منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توزیع، تمرکز و عرضه پودر لباسشویی ثمین در سراسر کشور ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها نامه‌ای در 30 شهریورماه از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نوشتند که ما در این توطئه شکست خورده‌ایم و مردم ایران با ما همراهی نکرده‌اند، در میان دشمن هم اختلاف نظر است و برخی از آن‌ها گفته‌اند که تکلیف این همه پولی که خرج شده چه می‌شود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متکی از مسؤولان خواست تا مطالبات مردم را بشنوند، اگر چه برخی از آنها قابل تحقق نباشد اما شنیدن آنها مهم است و می‌تواند برای مسؤولان نقشه راه ایجاد کند. نباید بگذاریم که مسؤولان گرفتار ناشنوایی شوند.

وب‌گاه عصر ایران

روح الله حضرت پور نماینده ارومیه در مجلس در مخالفت با طرح "ممنوع الخروجی دانشجویان هنجارشکن" آن را طرحی سخیف دانست و نوشت: ایران زندان نیست؛ با آن‌مخالفم.

وب‌گاه 55 آنلاین

حاجی احمدی رئیس پژاک خودش به دخترش تجاوز کرد و دخترش به علت این مسئله خودکشی کرد و حالا شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از بازیگری که نقش ننه آشوب را در سریال جیران به عهده دارد بدون گریم منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده سپاه قم گفت: حاجی احمدی رئیس پژاک خودش به دخترش تجاوز کرد و دخترش به علت این مسئله خودکشی کرد و حالا شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر دادگستری و رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کردند که در جریان این بازدید، 4 مددجوی این کانون به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وب‌گاه عصر ایران

در شمال عراق به کومله بعد از اینکه اخطار‌ها داده شد و به این اخطار‌ها توجه نکردند، مواضع‌اشان بمباران شد که تلفات سنگینی را از دشمن گرفتیم.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - قربان بردیف سرمربی تراکتور دیروز چهارشنبه در آخرین روز اردوی آنتالیا در حالی درخواست جدایی اش از تیم را مطرح کرد که مدیران باشگاه پیش تر اعلام کرده بودند این مربی با تراکتور قراردادی چندین ساله دارد و برای ساختن تیمی با تاریخ مصرف طولانی در تراکتور حضور یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک گفت: در این فصل از سال با کمبود عرضه مواجه هستیم و نه تنها در این مدت ساخت و ساز افزایش پیدا نکرده بلکه خبری از وعده‌های دولت درباره نهضت ملی مسکن هم نیست و از آنجایی که در کنار انتظارات تورمی، عرضه به حداقل رسیده شاهد ادامه روند افزایش اجاره بها در نیمه دوم سال هستیم.