یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در اولین دیدار خود در این رقابت های موفق شد از سد هند عبور کند.

وب‌گاه عصر ایران

موضع گیری های رئیسی در واکنش به قطعنامه ها علیه ایران گویای این موضوع است که رئیس جمهور، تصویر درستی از پیامدهای تحریم ها علیه ایران ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جام جهانی 1958 در سوئد موفق شد 13 گل به ثمر برساند تا بتواند رکورد بیشترین گل در یک جام را به نام کند؛ رکوردی که نه پیش از آن کسی موفق به ثبت آن شده بود و نه پس از آن کسی موفق به شکستنش شده است.

خبرگزاری مهر

اسلامشهر - معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مترو باید کردیدور انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، گفت: مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سلطان عبدالله سلطان احمدشاه» پادشاه مالزی، امروز (پنجشنبه)، «انور ابراهیم» رهبر مخالفان این کشور را نخست‌وزیر جدید معرفی کرد و به تمامی ابهامات سیاسی پایان داد.

خبرگزاری دانا

بانوان هندبالیست ایران گام نخست را در رقابت‌های قهرمانی آسیا با قدرت برداشتند.

خبرگزاری مهر

وزارت کشور از تشکیل کمیته‌ای برای احقاق حقوق متضررین حوادث اخیر خبر داده است که این اقدام می‌تواند منجر به افزایش اعتماد عمومی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) با اشاره به اظهارات ستاره ژاپن، به پیروزی دراماتیک این تیم مقابل آلمان در جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با گذشت پنج روز از انتخابات پارلمانی و بلاتکلیفی مالزی برای تشکیل دولت جدید، در نهایت شاه این کشور، رهبر مخالفان این کشور جنوب شرق آسیا را نخست‌وزیر جدید معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

فهرست نهایی ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در کلمبیا اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص تغذیه با تاکید بر مصرف بیشتر مایعات در روز‌های آلودگی هوا، گفت: مصرف کافی آب به شست و شوی مسیر تنفس کمک می‌کند و باعث می‌شود که تنفس راحت تری داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزیر امورخارجه آلمان در ادامه رویکرد خصمانه کشور متبوعش درقبال ایران اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با حضور در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل برای صدور قطعنامه علیه ایران تلاش خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار رئیس‌جمهور گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌ترهای ما دهه 60 را برای ما خوب روایت نکردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیکر پاک شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه در سوریه که روز سه‌شنبه به شهادت رسید، در تهران تشییع شد.