دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم در حالی مشغول آماده سازی برای مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور است که بیشتر بازیکنان این تیم نفرات بومی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دربی در تاریخ سه شنبه 29 آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از ابزارهای موثر به‌منظور جبران فاصله بین عرضه و تقاضا و کنترل بازار، واردات خودرو از کشورهای خارجی با اولویت عرضه خودرو برای عموم اقشار کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مجلس شورای اسلامی با تقاضای نماینده مردم نیشابور و فیروزه مبنی بر تحقیق و تفحص از بازرسی کل استان خراسان رضوی موافقت کردند.

خبرگزاری دانا

خواجه مظفری گفت: حقوق و مزایای یک کارگر نزدیک به 10 میلیون تومان برای کارفرما هزینه در بردارد و برای نخستین بار است که شاهد رشد 57.4 درصدی کارگران در کشور هستیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه در مناطق مختلف شهر تهران ایمنی از موضوعات اولویت‌دار نیست، اعلام کرد: 9 ساختمان ناایمن در منطقه 20 شهرداری / شهرری / وجود دارد که باید در اولویت کار قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

سوری گفت: بانک خون اورژانس پیش بیمارستانی در پروازهای امداد هوایی مستقر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حجاب واقعا یک سرمایه بزرگ است گفت: اگر انسان سرمایه حجاب را از دست دهد به تدریج سرمایه‌های دیگر هم ضعیف می‌شود. اما اگر این سرمایه بزرگی را که خداوند به او عطا کرده، حفظ کند به مرور خداوند ارزش‌های زندگی‌اش را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی زمینی ارتش فت: نیروی زمینی ارتش از همه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در تمامی سطوح اعم از کارکنان پایور و خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه، حمایت حداکثری را دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند که جلسات هفته آینده مجلس در دو روز و دو شیفت برگزار شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است که نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را برعهده دارد، به تشریح اولویت‌های این سازمان پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بانک شهر برای فینال رقابت‌ها کشتی آزاد با «زائور اوگویف» قهرمان المپیک و دارنده 2 مدال طلای جهان و «عباس‌گادژی ماگومدف» قهرمان سال 2021 جهان به توافق نهایی رسید.

خبرگزاری دانا

"دوشنبه سالمندی" با هدف تکریم سالمندان، افزایش مشارکت اجتماعی، شادکامی و امید به زندگی سالدیدگان در استان البرز برگزار شد.