دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه 19 شهرداری تهران می‌گوید: «اولین اقدام آگاه‌سازی جامعه نسبت به زمین‌خواران و افرادی است که زمین‌ها را تصرف می‌کنند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌دهند. ساخت‌وساز‌هایی که ناایمن هستند و به مردم با کلاهبرداری فروخته می‌شوند و مردم را دچار مشکل حقوقی می‌کنند.»

وب‌گاه گسترش

برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل 1402-1401 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران برنامه هفته‌های دوازدهم تا پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر نقش فیلم سینمایی «از کرخه تا راین» گفت: شاهد بودم که ابراهیم حاتمی‌کیا تکه‌های جان، قلب و روحش را برای تولید فیلم از کرخه تا راین گذاشت و مهره مهم ساخته شدن فیلم زنده یاد سیف‌الله داد بود.

وب‌گاه الف

برنامه مسابقات هفته‌های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل 1402-1401 اعلام شد.

خبرگزاری دانا

شیخ‌پور گفت: 42 میلیارد تومان زکات در لرستان جمع‌آوری شده که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

استاد محمدعلی جمال زاده علی رغم اینکه بیشتر عمر خود را خارج از ایران گذرانده بود، اما نوشته های او به قدری عامیانه، پر از ضرب المثل و به دور از تکلف بود که به سرعت محبوب ایرانی ها شد؛ تاجاییکه به او لقب پدر داستان نویسی کوتاه فارسی دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اعلام رسانه‌های دانمارکی بخش بزرگی از ترکیب وایکینگ‌ها در جام‌جهانی قطر مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

مرد کاشی کار که در درگیری خیابانی دست به جنایت زده بود در دادگاه اشک پشیمانی ریخت و گفت هرگز فکر نمی کرده ضربه ای که به قربانی زده منجر به مرگ وی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری تاکید کرد که سازمان بسیج استادان با داشتن ظرفیت استادان بسیجی در طراز انقلاب اسلامی و دارا بودن هسته‌های علمی و پژوهشی در تمام دانشگاه‌های کشور، از ظرفیت خوبی برای ورود به حل چالش‌ها و مسائل نظام حکمرانی کشور برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضا هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک از «هانیه رستمیان» ملی‌پوش تیراندازی کشورمان که نخستین سهمیه المپیک پاریس را در رشته تپانچه کسب کرده، تقدیر کرد.

خبرگزاری دانا

روانشاد گفت: 220 برنامه به مناسبت هفته «کتاب و کتاب‌خوانی» در سطح استان لرستان اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

تاکنون 24 جایگاه سوخت در استان فارس طرح کهاب را به‌منظور کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارهای بنزین اجرا کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد مستضعفان از مذاکره با چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: تا بهار سال آینده باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران - شمال زیر بار ترافیک می‌رود.