یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آهنگساز و نوازنده پیانو، گفت: امیدوارم بیشتر مردم گونه‌های جدی موسیقی‌ها و آثار آهنگسازان مطرح و کاربلد را گوش کنند تا نسبت به موسیقی‌هایی که در حال حاضر عرف است اما از کیفیت آهنگسازی و اجرای کم برخوردار است، فاصله بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان در یک مطالعه جدید کشف کردند که گوش کردن در هنگام خواب به یک صدای مرتبط با تجربه مثبت که در طول روز داشتند، از طریق یک هدبند بی‌سیم می‌تواند تناوب کابوس‌های شبانه را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرایط فروش قسطی 3 محصول کرمان موتور شامل جک J4، J7 و T8 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - بررسی‌های اولیه کارشناسی گویای آن است که دریچه بدون درپوش درکف استخر کوثر شیراز منجر به گیر کردن پای "آرتین حجازی" نوجوان در این دریچه شده و به جان باختن وی منجر شده است؛ واقعه‌ای که نه تنها خانواده وی را داغدار کرد، بلکه موجب نگرانی دوستداران ورزش‌های آبی در استان فارس شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل بین‌الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه تسهیل شرایط عبور مرزی ناوگان باری ایران از کشورهای آسیای میانه از مسیر دیپلماسی مورد پیگیری قرار گرفت، گفت: تردد عادی مرزی بین ایران و ترکمنستان پس از 32 ماه وقفه برقرار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب‌های، چون «چهل روز انتظار» نوشته مونس عبدی‌زاده روایتی از زندگی‌نامه شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان، «آوریل 3015» نوشته مریم شیدا روایت زندگی‌نامه داستانی شهید امنیت اکبر عبدالله‌نژاد «بوی شیرین فرهاد» نوشته طاهره کهن داستان زندگی شهید عبدالحمید حسینی نیز از جمله آثاری هستند که در چاپ اول خود میهمان این نمایشگاه شدند. یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیومرث اشتریان نوشت: گروه‌های سیاسی و سازمان‌های اداری اغلب گرفتار چنین مدلی از اداره هستند. جهان خارج را لایه‌به‌لایه به درون ذهنیت سازمانی خود کشیده و آن را در مرکزیت سازمان به مهمیز ایدئولوژی خود درمی‌آورند. مدل حلزونی اداره امور عمومی می‌تواند از یک سازمان کوچک سیاسی، واحد اداری تا یک دولت را دربر گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی امروز بعد از تمرین، در نشست خبری پذیرای اصحاب رسانه خواهد بود تا پیش از حضور در قطر به سوالات آنها پاسخ دهد.

وب‌گاه فرارو

متهم اگرچه در بازجویی‌ها اصرار داشت که بی‌گناه است، اما در نهایت، اسرار مرگ دختر جوان را فاش کرد و گفت: وقتی نسترن قدم در ویلایم گذاشت، ماده مخدر شیشه را در آبمیوه حل کردم و به او دادم. وی بعد از نوشیدن آبمیوه حالش بد شد و من قصد کشتن او را نداشتم، فقط به او شیشه دادم که سرحال شود، اما ظاهرا این کار به قیمت جانش تمام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این طرح فروش وانت آریسان2، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با موعد تحویل 30 روزه عرضه می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با اشاره به صعود تیم ملی عربستان به جام جهانی فوتبال نوشت: سرمربی این تیم باور دارد گروه‌شان سخت است اما بازیکنان عربستان اعتماد به نفس لازم برای رویارویی با تیم‌های بزرگ را دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از فعالیت 669 مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، 15 نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.

خبرگزاری دانا

دهقان با اشاره به اینکه 45میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های برق و مسکن وارد شده است تصریح کرد: با این بارش‌ها 416میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز اتوبوس‌های لازمی را که فکر می‌کردیم می‌توانیم داشته باشیم را در اختیار نداریم.