یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمتر از یک هفته به آغاز جام‌جهانی 2022 قطر باقی مانده و باتوجه به این موضوع، تصویری از بدرقه‌ی تیم ملی فوتبال توسط اسطوره‌های ایران در میدان ولیعصر رونمایی شده است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز تبلیغات محیطی مناسبی در رابطه با کاهش عوارض ساخت ایجاد نشده است.

وب‌گاه فرارو

نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت،...

خبرگزاری دانا

آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نظام اسلامی و اقتدار کشور یک امانت الهی است، گفت: نیروهای مسلح باید از این امانات صیانت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منبع آگاه ایران‌خودرو در خصوص گلایه برخی از مشتریان از زمان محدود برای تکمیل پیش‌پرداخت وجه خودرو هم گفت: این موضوع مربوط به وزارت صمت است که ضوابط آن توسط کمیته خودرو این وزارت خانه مشخص و تعیین تکلیف می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح تشدید مجازات سایت‌های شرط بندی را رفع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اشتیریان نوشت: فقدان نظریه و غرق‌شدن در روزمرگی نمود دیگری از اداره حلزونی است. نظریه‌پردازی یکی از پایه‌های اساسی اداره امور است. در هر بخشی از اداره امور عمومی شما نیاز به نظریه‌پردازی دارید از اداره امور سلامت و رفاه تا سیاست و اقتصاد؛ تا بتوانید به تجزیه و تحلیل امور بپردازید و تصمیماتی متناسب اتخاذ کنید.

خبرگزاری دانا

چهار سریال فاخر تلویزیون «جشن سربرون، طلاق، سلمان فارسی و موسی» در حال آماده سازی برای پخش از تلویزیون هستند و بنا بر اطلاعات رسیده دو سریال جشن سربرون و طلاق بعد از جام جهانی راهی آنتن می شوند.

خبرگزاری مهر

شهید مهدی خندان از سوی شهید همت به عنوان «شیر کوهستان» لقب گرفته بود. وی هموار کننده راه همرزمانش برای مقابله با دشمن در ارتفاعات کانی مانگا بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گفته می شود در معاملات پشت خطی دیشب نرخ دلار نوسان محدودی را ثبت کرده است. برخی از معامله گران باور دارند سیگنال شروع دوباره مذاکرات با آژانس بین المللی انرژی اتمی تا حدی خریداران را عقب برده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار ارز در شرایط باثبات قرار داشت و قیمت دلار تغییر آن‌چنانی نکرد، اما از ابتدای روز بازار طلا و سکه در مسیر صعودی قرار گرفت، تا جایی که هر قطعه سکه امامی رفت و برگشت قیمتی در کانال 15 و 16 میلیون تومان داشت و طلا نیز به مرز حساس یک میلیون و 500 هزار تومان نزدیک شد. قیمت

خبرگزاری دانشجو

گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، فاطمه باهنر؛* شاید بار‌ها در مورد آموزش و پرورش و اهمیت آن در شکل دهی به بنیان‌های فکری، شخصیت و هویت متربیان سخن گفته و حتی فریاد زده ایم، اما انگار تنها چیزی که تعبیر شعار گونه آن زیباتر است همین مسئله باشد. اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز به حدی است که بسیاری از جامعه شناسان و متخصصان آن را مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد در ساخت و پیشرفت یک جامعه موفق...

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: به گفته رئیس سازمان 137 نظافت و رفت و روب دومین مشکل شهری اهالی تهران است.

خبرگزاری فارس