دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل 1402-1401 اعلام شد.

خبرگزاری دانا

امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه رضایت‌مندی مردم یکی از ارزش های اسلامی است، گفت: حل اختلافات، اصلاح میان مردم، پیوند اجتماعی اخلاق‌مدار، احقاق حق آسان و سریع، دادرسی عادلانه، رفع و دفع ظلم و اجحاف از جمله ارزش های قضایی و اجتماعی هستند.

خبرگزاری دانا

صداقت گفت: بیمه، عدم امنیت شغلی و همچنین نبود یک شبکه فروش مناسب که از دست دلالان دور باشد، عمده نیاز هنرمندان صنایع دستی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای مرکزی خانه احزاب ایران با تاکید بر پاسخگویی به مطالبات معترضان در آرامش جامعه مقرر کرد نشست «بررسی اغتشاشات و تحولات اخیر، ریشه‌ها و راهکارها» با دعوت از دبیران کل احزاب و نمایندگان خانه‌های احزاب استان‌ها در تهران برگزار شود.

خبرگزاری دانا

محمد وحیدی با اشاره به اینکه متاسفانه نان عده ای در واردات است، گفت: نکته قابل توجه این است که واردات محصول برایشان بیشتر از صادرات سرمایه دارد، براین اساس از هرگونه رانت نیز استفاده می کنند.

خبرگزاری تسنیم

تیم دو نفره ضرغام منصوری و حبیب ناصری با شکست مقابل چین 3 از دور مسابقات آزاد والیبال ساحلی آسیا حذف شدند.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس و استقلال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف همدیگر می‌روند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «متیو لانگفورد پری» هنرپیشه و کمدین آمریکایی - کانادایی که برای بازی در سریال «فرندز - دوستان» شناخته شده است، می‌گوید که در زمان فیلمبرداری فصل پایانی این سریال، به پوچی رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور اراضی گفت: جامع‌ترین روش شناسایی تخلفات در کاربری‌های غیرمجاز زمین‌های کشاورزی، استفاده از تصاویر ماهواره‌ای است که بزودی با تکمیل پنجره واحد دولت الکترونیک این کار با بهره بردن از هوش مصنوعی و به سرعت انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

سعید رئوفی با اشاره به اینکه بازنگری طرح هادی هر 10 سال یکبار انجام می شود، گفت: در حال حاضر 60 روستای بجنورد نیاز به بازنگری دارند و 12 روستا در دست بازنگری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با صدور حکمی و بنا به پیشنهاد معاون مالی و اقتصاد شهری، رضا قهرمانی را به سمت مدیرکل خزانه داری شهرداری تهران منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری 17 معامله گر فردایی و سوداگر بازار ارز طی یک هفته گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حاشیه‌سازی یک ورزشکار در رشته اسکیت در ترکیه عنوان کرد که نیلوفر مردانی بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: در امر به معروف باید سعه صدر و تحمل داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: انتقال آب از مجتمع مس به منطقه ویژه رفسنجان مشکلات این منطقه بویژه در مورد پروژه های مس را حل می‌کند.

وب‌گاه فرارو

علی سیدزاده، مدیر کل دفتر مدیریت مصرف کشور نیز خبر داده که حجم ذخیره سد‌های تهران، 100 میلیون متر معکب، کمتر شده است. در برخی از مخازن شهر تهران؛ ارتفاع آب که باید در حد 4 متر باشد، به 70 سانتی‌متر رسیده است. فراتر از تهران، در مقایسه با 5 سال گذشته، ورودی سد‌های کشور، کاهش 30 درصدی را نشان می‌دهد. آمار‌ها می‌گویند آبِ شربِ 500 شهرِ کشور با مشکل، تامین می‌شوند وَ 101 شهر در "وضعیتِ...