یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گفته می شود در معاملات پشت خطی دیشب نرخ دلار نوسان محدودی را ثبت کرده است. برخی از معامله گران باور دارند سیگنال شروع دوباره مذاکرات با آژانس بین المللی انرژی اتمی تا حدی خریداران را عقب برده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار ارز در شرایط باثبات قرار داشت و قیمت دلار تغییر آن‌چنانی نکرد، اما از ابتدای روز بازار طلا و سکه در مسیر صعودی قرار گرفت، تا جایی که هر قطعه سکه امامی رفت و برگشت قیمتی در کانال 15 و 16 میلیون تومان داشت و طلا نیز به مرز حساس یک میلیون و 500 هزار تومان نزدیک شد. قیمت

خبرگزاری دانشجو

گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، فاطمه باهنر؛* شاید بار‌ها در مورد آموزش و پرورش و اهمیت آن در شکل دهی به بنیان‌های فکری، شخصیت و هویت متربیان سخن گفته و حتی فریاد زده ایم، اما انگار تنها چیزی که تعبیر شعار گونه آن زیباتر است همین مسئله باشد. اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز به حدی است که بسیاری از جامعه شناسان و متخصصان آن را مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد در ساخت و پیشرفت یک جامعه موفق...

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: به گفته رئیس سازمان 137 نظافت و رفت و روب دومین مشکل شهری اهالی تهران است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: لایحه کاهش زمان صدور پروانه ساخت هنوز به شورای شهر ارائه نشده است و من از ارائه این پیشنهاد بسیار پشیمان هستم.

خبرگزاری دانا

گودرزی گفت: مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ 25 الی 27 آبان در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز نوزدهم شهریور امسال گزارش مرگ مشکوک دختری جوان در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. روی بدن این دختر 25ساله آثار کبودی و ضرب و جرح دیده می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین‌نامه اجرایی مربوط به توسعه بازار تولید برق پاک (انرژی های تجدیدپذیر) از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان با امضای معاون اول رئیس‌جمهور به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت چهار بامداد حادثه آتش سوزی در خلازیر به سمت خیابان دولت خواه به سامانه 125 اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه فرارو

زلزله‌ای به بزرگی 4.6 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 2:18 بامداد امروز) سیرچ در شمال شرقی شهر کرمان را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اساسنامه صندوق تضمین کمیته امداد امام خمینی (ره) با امضای معاون اول رئیس جمهور برای اجرا، ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیوارنگاره دیدنی میدان ولیعصر تهران به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر رونمایی شد. منبع: خبرفوری

وب‌گاه عرشه آنلاین

30 شهریور امسال رسیدگی به تیراندازی مرگبار داماد خشمگین در منطقه فردیس کرج در دستور کار ماموران قضایی و انتظامی البرز قرار گرفت.