یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانا

رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز اتوبوس‌های لازمی را که فکر می‌کردیم می‌توانیم داشته باشیم را در اختیار نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمریکا و سه کشور اروپایی از شورای حکام خواستند، از ایران بخواهد توضیحات بیشتری درخصوص ذرات اورانیوم یافت شده در سه سایت اعلام نشده ارایه کند و این همکاری "الزامی و اضطراری" است.

خبرگزاری مهر

سمنان - فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 15 سرقت داخل خودرو در شهرستان خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در این فیلم که از برای نخستین بار منتشر شده، می‌گوید: از اول انقلاب، احساس می‌شد داریم تندروی میکنیم دادگاه‌های انقلاب، امنیتی ها، سپاه و...

خبرگزاری دانا

داود میرشکار گفت: یک محموله بزرگ غیر مجاز حاوی 300 قطعه پرنده از یک خودروی عبوری در منطقه نصرت آباد زاهدان کشف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری دانا

عطاء اله اکبری گفت: تاکنون زمین برای ساخت 178 هزار و 860 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان در برنامه چهار ساله تامین شده است که این تعداد فراتر از برنامه پیش بینی یعنی 142 هزار و 204 واحد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با حضور بیشتر شرکت های ایرانی در پنجمین نمایشگاه صادرات و واردات بین المللی چین در شانگهای، ایران به دنبال ارتقای محصولاتش از طریق این نمایشگاه برای صادرات به چین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: ما می‌توانیم 10 ساعت تغذیه شدید داشته باشیم و ایران با مقادیر مورد نیاز موافقت کرد و تصمیماتی اتخاذ شد، اما به دلیل شر آمریکایی ها، پروژه متوقف شد.

وب‌گاه فرارو

کمتر از یک هفته به آغاز جام‌جهانی 2022 قطر باقی مانده و باتوجه به این موضوع، تصویری از بدرقه‌ی تیم ملی فوتبال توسط اسطوره‌های ایران در میدان ولیعصر رونمایی شده است.

خبرگزاری دانا

«مجتبی محمدی» به عنوان مدیر کل جدید اداره زندان های استان کردستان معرفی شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی امروز بعد از تمرین، در نشست خبری پذیرای اصحاب رسانه خواهد بود تا پیش از حضور در قطر به سوالات آنها پاسخ دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بیمارستان کودکان مفید گفت: 60 درصد مراجعان بیمارستان کودکان مفید از استان‌های محروم کشور هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای رفع مشکل آلودگی هوا باید تمام دستگاه های مسئول کنار هم باشند، گفت: شهرداری به تنهایی نمی تواند در موضوع رفع آلودگی هوا کاری انجام دهد.