شنبه 15 اردیبهشت 1403

استعداد بالای بانوان قم در قایقرانی / قایقرانی قم نیازمند مساعدت مسئولان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
استعداد بالای بانوان قم در قایقرانی / قایقرانی قم نیازمند مساعدت مسئولان

نائب رئیس هیئت قایقرانی استان قم با اشاره به اینکه قایقرانی نزدیک به سه سال است وارد استان قم شده است گفت: چندین دوره استعداد یابی در قم انجام شده و در بخش کاناپولو بانوان استعداد بسیاری بالایی در قم وجود دارد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام و حضور در تیم قایقرانی استان قم به آدرس qom.crsa مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه مهدیلو نائب رئیس هیئت قایقرانی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردااظهار داشت: رشته قایقرانی نزدیک به سه سال است که وارد استان قم شده البته ورود این رشته به قم با شروع کرونا هم زمان شد و به دلیل تعطیلی استخرها آنطور که باید امکان جذب علاقمندان وجود نداشت اما با این وجود امکانات خوبی توسط رییس هیئت نیز جذب شده است.

نائب رییس هیئت قایقرانی استان قم افزود: 16 عدد قایق، 16 عدد پارو، یک عدد پاور کربن ویژه رشته کایاک و دیگر تجهیزات از جمله توپ و جلیقه تامین شده و با این تجهیزات مناسب می توانیم میزبان مسابقات کشوری هم باشیم. وی بیان داشت: دو بخش کایاک و کاناپولو از جمله برنامه های هیئت قایقرانی استان قم است، در بخش کاناپولو در قسمت آقایان و بانوان چند دوره برنامه های استعداد یابی انجام شده و افرادی نیز جذب شده اند البته در بخش کاناپولو بانوان استعداد و علاقه بیشتری نشان دادند. مهدیلو بیان داشت: مربی کاناپولو بانوان از مربی های خوب و از بازیکنان حرفه ای کشور است و تمرینات بانوان در بخش کاناپولو به صورت مستمر ادامه دارد البته استعدادیابی در بخش کاناپولو و کایاک همچنان ادامه دارد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به آدرس qom.crsa مراجعه کنند، امیدوار هستیم با توجه به استعداد خوب در بخش بانوان تیم منسجمی برای اعزام به مسابقات آماده کنیم. نایب رئیس هیئت قایقرانی استان قم ادامه داد: قایقرانی ورزش بسیار مهیج و شاد است البته هنوز بسیاری از افراد از وجود این رشته در قم مطلع نیستند و تصور می کنند چون استان کویری است رشته ورزشی قایقرانی ندارد. وی اضافه کرد: به گفته مربی بخش بانوان استعداد بسیار خوبی در میان بانوان استان قم در رشته قایقرانی وجود دارد و جای پیشرفت بسیار بالایی دارد و می توان برای تیم های ملی نیز ورزشکار اعزام کرد، اما متأسفانه فعلا مکان ثابتی برای تمرینات ورزشکاران در بخش آقایان و بانوان نداریم که نیازمند مساعدت مسئولان استان هستیم. انتهای پیام /