جمعه 31 فروردین 1403

استقلال باید بیشتر ملی پوش داشته باشد / نباید عراق را دست کم بگیریم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
استقلال باید بیشتر ملی پوش داشته باشد / نباید عراق را دست کم بگیریم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه از استقلال بازیکنانی بودند که می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند، گفت: دراگان اسکوچیچ نگاهی به لیگ ندارد و چشم به لژیونرها دوخته است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه از استقلال بازیکنانی بودند که می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند، گفت: دراگان اسکوچیچ نگاهی به لیگ ندارد و چشم به لژیونرها دوخته است.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق گفت: خدا را شکر می‌کنیم که شرایط خوبی در جدول داریم. صعود ما از قبل پیش‌بینی شده بود، مقتدرانه بازی کردیم و بازیکنانمان تلاش خواهند کرد تا با یک بازی خوب عراق را شکست بدهند و به جام‌جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما نباید فقط صعود به جام‌جهانی باشد، بلکه تمام تمرکزمان این است که بتوانیم در جام‌جهانی جزو تیم‌هایی باشیم که به مرحله دوم صعود می‌کنیم. تیم ملی کشورمان به مراتب از کره‌جنوبی، ژاپن و سایر تیم‌های صعودکننده، برتر است. بنابراین می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و بازی‌های تدارکاتی خوب، به مرحله بعد جام‌جهانی راه پیدا کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از تیم ملی عراق گفت: عراق تیمی است که جنگنده و فیزیکی بازی می‌کند. بازیکنان ایران نباید مقابل آنها اشتباه کنند. ما در بازی‌های قبل هم این تیم را شکست داده و از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار داریم اما نباید حریف را دست‌کم بگیریم و فکر کنیم از پیش برنده هستیم.

مظلومی در مورد انتخاب بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: اسکوچیچ نگاهی به لیگ داخلی ندارد. او بیشتر علاقه‌مند است از بازیکنانی استفاده کند که در خارج از کشور مشغول هستند. این مسئله باعث خواهد شد تا انگیزه بازیکنانی که در لیگ خودمان بازی می‌کنند، کم شود البته انتقادات زیادی به انتخاب او صورت گرفته است. تیم استقلال که صدرنشین لیگ است باید بیشتر از هر تیم دیگری ملی‌پوش داشته باشد اما به بهانه کرونا، از استقلال تنها یک بازیکن دعوت شده است.

وی با انتقاد از حضور کنعانی‌زادگان به دلیل مسائل اخلاقی در تیم ملی افزود: برایم عجیب است بازیکنی که مسائل اخلاقی را رعایت نکرده به تیم ملی دعوت می‌شود. کمیته اخلاق و مسئولین فدراسیون فوتبال باید در خصوص این انتخاب به مردم توضیح بدهند. بازیکنان زیادی در گذشته در دام می‌افتادند و فوتبالشان از بین می‌رفت ولی جای تأسف دارد که در چنین شرایطی، بازیکنی دست به چنین رفتاری می‌زند. امیدوارم هر چه زودتر مسئولان در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرند تا دیگر شاهد چنین بداخلاقی‌هایی در فوتبال کشورمان نباشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد حضور تماشاگران در روز پنجشنبه گفت: هواداران باید زودتر از اینها به ورزشگاه می‌آمدند. با توجه به اینکه با همت مردم و مسئولین کرونا کنترل شده، لازم است که با شروع دوباره لیگ هواداران به ورزشگاه بیایند.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که بانوان هم می‌توانند به تعداد محدودی وارد ورزشگاه شده و تماشاچی باشند. کسانی که به ورزشگاه می‌آیند باید مسائل اخلاقی را رعایت کنند. مطمئن هستم اگر حضور خانم‌ها و آقایان در ورزشگاه مساوی هم باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد و کسانی که به ورزشگاه آمده، با رعایت همه مسائل از دیدن فوتبال لذت خواهند برد.