یک‌شنبه 15 مهر 1403

استکبارستیزی برگرفته از شاخصه‌های مکتب و اندیشه امام خمینی (ره) است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
استکبارستیزی برگرفته از شاخصه‌های مکتب و اندیشه امام خمینی (ره) است

فاطمه مقصودی گفت: استکبارستیزی در جهان امروز برگرفته از مکتب و اندیشه معمارکبیر انقلاب اسلامی است که همه مجاهدان در اقصی نقاط این کره خاکی آن را سرمشق خود قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه مقصودی دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در سالروز رحلت امام خمینی «ره» استکبار ستیزی و دفاع از مستضعفین و محرومیت از شاخصه های اصلی اسلام عنوان کرد به صبح زاگرس گفت: امام خمینی «ره» به عنوان اندیشمندی خردمند، پارسا و پرهیزکار توانست اسلام واقعی را احیا و به جهانیان معرفی کند.

مقصودی امام خمینی «ره» را به عنوان حکیمی سیاستمدار و فقیهی نواندیش معرفی کرد و افزود: استکبارستیزی در جهان امروز برگرفته از مکتب و اندیشه معمارکبیر انقلاب اسلامی است که همه مجاهدان در اقصی نقاط این کره خاکی آن را سرمشق خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: امام راحل با مجاهدت فداری و با اندیشه و تفکر دینی که داشتند با تسلط بر معارف شیعی توانست جهان اسلام با هم متحد و بار دیگر در کنار یک دیگر گرد هم اورد.

نماینده مردم لرستان «بروجرد» در مجلس شورای اسلامی امام خمینی (ره) را عارفی شجاع و هوشمند و فرمانروایی عادل دانست و اضافه کرد: تهذیب نفس، شجاعت، درک درست از زمان و مکان و شناخت جامعه از جمله شاخصه های امام خمینی (ره) است که در رأفت با دوستان و شِدت و حِدت با دشمنان در جهان بی نظیر بود.

انتهای پیام /