چهارشنبه 4 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با نتیجه یک بر صفر رئال سوسیداد را مغلوب کند.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل سوسیه‌داد یک قدم دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد. مربی پرتغالی از دوستان نزدیک مورینیو مربی مشهور پرتغالی و کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است او در باشگاه هایی بزرگی چون پورتو، بنفیکای پرتغال، اینترمیلان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس اعلام کرد که به دستیابی به توافق با اسرائیل برای پایان دادن به جنگ غزه متعهد است؛ اما تنها در صورتی که شرایط آن از جمله آتش‌بس پایدار برآورده شود. «خلیل الحیه» یکی از اعضای دفتر سیاسی این گروه گفت که حماس «درباره آزادی اسرای اسرائیلی در چارچوب یک توافق جدی است» که این امر همچنین آزادی هزاران اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل را تضمین می‌کند. «مایک حنا» در گزارش 26آوریل در الجزیره...

وب‌گاه الف

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.

وب‌گاه گسترش

در سال 2024، 14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری جهان، با سهمی تقریباً 0.44 درصد از کل ثروت جهان، سال را آغاز کرده‌اند. مجموع ثروت این اعضا در سال 2022، که برآورد شده بود، بالغ بر 454 تریلیون دلار بود.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی یاد سرمربی سابقش در بارسلونا، تیتو ویلانوا را در دهمین سالگرد درگذشت او گرامی داشت.

خبرگزاری تسنیم

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد.

وب‌گاه ورزش سه

پدرو روچا به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

وضعیت مبهم فدراسیون فوتبال اسپانیا و تصمیم دولت این کشور برای مداخله در امور آن نارضایتی نهاد حاکم بر فوتبال اروپا را به همراه داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته سازمان هواشناسی در گزارش‌های خود تاکید کرد که روند گرمایش فعلی زمین در 10 هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای ایران با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرگئی شویگو امروز (جمعه) گفت، روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده و نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، این فرصت را دارد که به زودی به موفق‌ترین مربی تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه ال پائیس امروز (جمعه) از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود نوشت، اسپانیا قرار است تعدادی موشک‌های پاتریوت به اوکراین بفرستد.

وب‌گاه فرارو

برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال خبر استفاده از فناوری‌های جدید در ورزش فوتبال موضوع جدیدی نیست. تقریبا هر ساله سیستم‌های جدیدی برای تصویربرداری و افزایش دقت قضاوت داوران ارائه می‌شود. هر کدام از این سیستم‌ها و فناوری‌ها می‌توانند کمک زیادی به رشد این ورزش در جامعه بکنند.