چهارشنبه 4 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

دخالت‌های دولت اسپانیا در امور فدراسیون فوتبال اسپانیا باعث واکنش جدی یوفا و فیفا شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد سرمربی اسپانیایی این تیم برای یک فصل دیگر روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا امروز در مورد دلایل تغییر عقیده ژاوی و اعتماد او به پروژه برنده بارسلونا توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

خبرگزاری تسنیم

تنیسور شماره 7 جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-500 بارسلون (اسپانیا) در سال 2018 را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی بارسلونا سرانجام متقاعد شد که فصل بعد هم در این تیم بماند که این باعث ایجاد تنش در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه خودرو چری پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از 25 آوریل تا 30 آوریل برگزار می‌شود که در آن استراتژی های توسعه جدید، فناوری‌های جدید و مدل‌های جدید چری در سطح جهانی رونمایی می‌شود. موضوع این رویداد "انرژی نو، محیط زیست جدید و عصر جدید" است. چری در شکل دادن به عصر جدید صنعت خودرو پیشگام و پیشرو است. با چشم انداز جهانی، چری به طور استراتژیک خود را در بخش انرژی‌های جدید جهانی قرار...

وب‌گاه فرارو

افزایش متقاضیان مهاجرت قانونی و غیرقانونی از ایران، بازاری ساخته که حالا به هزارتویی پیچیده تبدیل شده و هرقدم آن کسب‌وکاری جداگانه دارد؛ از خرید مدرک آیلتس تا پذیرش تحصیلی، ویزای توریستی و پیشنهاد شغلی جعلی. یک جست‌وجوی ساده هم شما را به کسانی می‌رساند که خودشان را وکیل مهاجرت معرفی می‌کنند و البته ساکن ایران هم نیستند و همه راه‌های پناهندگی را به شما معرفی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت. سارا خادم الشریعه پس از کش و قوس‌های فراوان، تصمیم گرفت به اسپانیا مهاجرت کند و حالا تصویر شطرنج‌باز ایرانی، روی جلد یک مجله قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درباره فعالیت یحیی در تبریز شایعاتی به راه افتاده است. مهم‌ترین آن‌ها این است که این مربی به واسطه مشکلات غیرفوتبالی که برگرفته از التهابات اجتماعی سال گذشته است، فعلا اجازه فعالیت در تراکتور را ندارد یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل از این تیم جدا شد، در آستانه پیوستن به باشگاه تراکتور تبریز است. این موردی است که طرفین آن را تأیید کرده‌اند، ولی تا زمان نگارش این مطلب،...

وب‌گاه فرارو

درباره فعالیت یحیی در تبریز شایعاتی به راه افتاده است. مهم‌ترین آن‌ها این است که این مربی به واسطه مشکلات غیرفوتبالی که برگرفته از التهابات اجتماعی سال گذشته است، فعلا اجازه فعالیت در تراکتور را ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

حضور یوکوهاما در فینال لیگ قهرمانان آسیا یک دستاورد بزرگ برای گروپ سیتی به شمار می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

مهم‌ترین تمرین تیم فوتبال استقلال ملاثانی پیش از مصاف یک هشتم نهایی برابر سپاهان اصفهان برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس، میهمان ویژه تمرین امروز رئال مادرید بود.

وب‌گاه عصر ایران

سانچز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باید در مورد ادامه فعالیت به عنوان رئیس دولت یا کناره‌گیری از این مقام افتخارآمیز فکر کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس لالیگا تایید کرد که از دو فصل آینده برخی مسابقات لیگ اسپانیا در آمریکا برگزار خواهد شد.