چهارشنبه 4 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: 4 گزینه داخلی و 5 مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جایزه بهترین فیلم کودک و نوجوان جشنواره لاکنو هند به «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی زاده از ایران رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهره سیاسی اصولگرا می‌گوید: برخی به نحوی برخورد می‌کنند که گویا حساسیت آنها نسب به حجاب بیش از دیگران است. در صورتی که همه بابت اینکه ما رابطه سالمی بین زن و مرد نداشته باشیم، ناراحت می‌شویم حتی آن بانوانی که حجاب‌شان هم کم است، نمی‌خواهند خانواده‌شان متلاشی شود، مگر دوست دارند که روابط در خانواده تضعیف شود؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات نشان داده‌اند که مصرف توت‌ها می‌تواند به کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو کمک کند، که محرک بسیاری از بیماری‌ها است و مصرف توت را با سودمندی و محافظت از نواحی خاصی از بدن، از جمله میکروبیوتای روده، سیستم عصبی، سیستم قلبی عروقی و سیستم ایمنی مرتبط دانسته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فندق که به عنوان فیبر نیز شناخته می‌شود، نوعی آجیل است که از درخت کوریلوس به دست می‌آید و بیشتر در ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و آمریکا کشت می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

فوق ستاره تیم ملی فوتسال با شش گل زده در صدر جدول گلزنان جام ملت‌های آسیا جای گرفته است و بیشترین شانس برای کسب کفش طلایی رقابت‌ها را دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نواک جوکوویچ به عنوان بهترین ورزشکار جهان در سال 2024 انتخاب شد.

وب‌گاه ورزش سه

فرانک پرتوآذر، دختر تاریخ ساز کوهستان سوار ایران، در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو قهرمان مسابقه کلاس دو جهانی اسپانیا شد.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام در مراسم لاروس به‌عنوان بهترین پدیده ورزشی سال انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین برای دومین بار در یک ماه گذشته به مسئله مذاکره با روسیه اشاره کرد.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از سواحل زیبا در دنیا مربوط به خلیج سن سباستین در اسپانیا است که بیشتر گردشگران جذب این منطقه گردشگری می‌شود. لذت راه رفتن در سواحل شنی و قدم زدن در منطقه قدیمی شهر سن سباستین از جاذبه‌های معرکه این شهر به شمار می‌رود. این شهر زیبا به شکل هلال ماه بوده و یکی از لوکس‌ترین استراحتگاه‌های ساحلی اسپانیا است. علاوه بر این که خط ساحلی گسترده و منحنی آن تا چندین کیلومتر کشیده شده، زیبایی...

وب‌گاه ورزش سه

در ادامه جنجال‌های ال‌کلاسیکو، فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه داور و اتاق وی‌ای‌آر در صحنه گل مردود لامینه یامال را منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های مادرید می‌گویند فدراسیون فوتبال اسپانیا به تهدیدهای خوان لاپورتا اهمیت نداده و هیچ مدرکی در اختیار بارسا قرار نخواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فایننشال تایمز فاش کرد که اتحادیه اروپا و ناتو فشاری را علیه نخست‌وزیران یونان و اسپانیا وارد می‌کنند تا این کشورها سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته خود را به اوکراین بفرستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر ضرورت تحریم بیشتر علیه شهرک نشینان صهیونیست تندرو تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تشدید حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد. «جوزف بورل» روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اروپا باید بار دیگر اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی را که اقدام به خشونت می‌کنند، را مورد بررسی قرار دهد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا...