چهارشنبه 4 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه گسترش

به گفته اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، 1500 کیلو زعفران توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بازار کالا به فروش می‌رسد.

وب‌گاه ورزش سه

مکالمه داور و وی‌ای‌آر در دیدار ناتینگهام فارست و اورتون در اختیار باشگاه فارست قرار داده می‌شود ولی پخش عمومی نخواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

در ادامه متهم شدن جرارد پیکه به فساد مالی، یک دادگاه حساب بانکی ستاره سابق بارسا را به اتهام دریافت مبالغ مشکوک، مسدود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مویستار از تک‌تک اتفاقات در جنجالی‌ترین رویداد ال‌کلاسیکو پرده برداشت تا مشخص شود در ثانیه به ثانیه بعد از گل مردود بارسا چه رخ داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی بارسا زمستان گذشته اعلام کرد در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند، اما اکنون گفته می‌شود در تصمیمش تجدید نظر خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

نواک جوکوویچ درباره انتخاب مربی جدیدش و رویارویی دوباره با رافائل نادال اسپانیایی مطالبی بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور خارجه سوئد طی اظهاراتی اعلام کرد که اتحادیه اروپا قصد دارد ممنوعیت واردات گاز طبیعی مایع (LNG) را در چهاردهمین بسته تحریمی خود علیه روسیه بگنجاند.

وب‌گاه ورزش سه

تا اینجای فصل تکلیف قهرمانی لورکوزن و اینتر در میان لیگ های معتبر اروپایی روشن شده و در چند لیگ دیگر نیز قهرمان زودتر مشخص شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مریدان موسسه مصاف و در راس آنها، علی‌اکبر رائفی‌پور، یکی از پرچمداران دشمنی با قالیباف بودند و بخشی از مسوولیت درگیری در فضای مجازی با هواداران قالیباف را برعهده داشتند. آنها شرایطی ایجاد کرده‌اند که هر کسی از منابع مالی یا سایر مناسبات موسسه مصاف سوالی در فضای مجازی مطرح می‌کند، او را متهم به تطمیع شدن از سوی تیم قالیباف می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش از انتخابات اخیر مجلس، علی اکبر رائفی پور اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی به او ندارد! پیش از انتخابات اخیر مجلس، علی اکبر رائفی پور اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی...

وب‌گاه ورزش سه

مارکا امروز نوشت که کمیته داوران اسپانیا به سزار سوتو گرادو، داور ال کلاسیکو نمره مثبت داده و تصمیمات او را تایید کرده است. اتفاقی که حیرت بارسا را به همراه داشت.

خبرگزاری تسنیم

طراحی پیراهن یک تیم باشگاهی، باعث بروز جنجالی بزرگ در فوتبال قاره سیاه شد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا در 6 بازی باقیمانده با خیرونا برای رتبه دوم لالیگا و قطعی کردن سهمیه سوپرجام اسپانیا رقابت سختی خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

خوزه لوئیس زاپاترو، نخست وزیر سابق اسپانیا، از ژاوی حمایت کرد و در بدترین روزهای این مربی کاتالان او را یک مربی باهوش خواند.

وب‌گاه ورزش سه

در فصل باورنکردنی جود بلینگام و رئال مادرید، همه چیز آماده است تا پس از کریم بنزما رئال یک برنده دیگر در توپ طلا داشته باشد. جود اینجا فقط یک رقیب دارد.

وب‌گاه ورزش سه

اینتر حالا دومین تیم تاریخ سری ا است که بیست قهرمانی در لیگ را تجربه کرده است.