چهارشنبه 4 مهر 1403

اطلاعیه تعطیلی مدارس و دانشگاهها در چهارشنبه 9 اسفند + جزئیات

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه تعطیلی مدارس و دانشگاهها در چهارشنبه 9 اسفند + جزئیات

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند. عرشه آنلاین بارش برف فعالیت مدارس برخی نقاط را برای چهارشنبه 9 اسفند غیرحضوری کرد. این خبر بروزرسانی می شود و اطلاعات جدید از تعطیلی مدارس به خبر افزوده می شود به گزارش عرشه آنلاین جزییات تعطیلی مدارس چهارشنبه 9 اسفند اعلام شد.

عرشه آنلاین بارش برف فعالیت مدارس برخی نقاط را برای چهارشنبه 9 اسفند غیرحضوری کرد.این خبر بروزرسانی می شود و اطلاعات جدید از تعطیلی مدارس به خبر افزوده می شود 

به گزارش عرشه آنلاین جزییات تعطیلی مدارس چهارشنبه 9 اسفند اعلام شد.

بر همین اساس و با توجه به برودت و سرمای شدید در نواحی مختلف کشور، مدارس برخی مناطق مجازی و غیر حضوری شد:

تعطیلی مدارس 9 اسفند 

آموزش و پرورش استان تهران و برخی استانها درباره تعطیلی مدارس در 7 اسفند ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

فردا 9 اسفند مدارس کدام استانها تعطیل است؟

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند

مدارس قزوین تعطیل شد

قزوین بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش قزوین آموزش حضوری در بعضی مقاطع در شهرستان‌های قزوین و بوئین‌زهرا و آوج غیرحضوی است. در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش در تمام استان، طی روز چهارشنبه نهم اسفند ماه در نوبت صبح و بعداز ظهر غیرحضوری است و کلاس درس دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تمامی مدارس شهرستان‌های بوئین‌زهرا و آوج در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد. حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

مدارس و دانشگاهها در خراسان تعطیل شد 

جواد خدایی معاون استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و به‌منظور مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی اعم از مهدکودک‌ها، مدارس، مراکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها در سراسر استان در روز چهارشنبه 9 اسفند 1402، غیرحضوری شد و خاموشی سامانه گرمایشی این مجموعه‌ها الزامی است.

سایر شهرهای استان فعالیت مدارس طبق روال عادی است.

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در 8 اسفند هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

پیش بینی هواشناسی

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش برف، باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش امروز، دوشنبه، برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر، قم، اصفهان و مرکزی است.

فردا بارش‌ها در مناطق ذکرشده به‌صورت پراکنده ادامه دارد و از اواخر وقت سه‌شنبه موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب غرب این مناطق را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه تعطیلی مدارس و دانشگاهها در چهارشنبه 9 اسفند + جزئیات 2