جمعه 28 اردیبهشت 1403

اعتراف وزیر صهیونیست به مخالفت شهروندان جهان عرب با عادی سازی روابط

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اعتراف وزیر صهیونیست به مخالفت شهروندان جهان عرب با عادی سازی روابط

تهران - ایرنا - وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی فاش کرد که 90 درصد کاربران شبکه‌های اجتماعی جهان عرب در فضای مجازی با عادی‌سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی مخالف هستند.

به گزارش روز دوشنبه تارنمای شبکه تلویزیونی «الجزیره»، وزارت امور راهبری رژیم صهیونیستی همچنین خاطرنشان کرد که بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده، تشکیلات خودگردان فلسطین و «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) و ایران و گروه‌های هوادار فلسطینیان عامل شکل‌گیری بخش عمده‌ای از این رویکرد به شمار می‌روند.

وزارتخانه مزبور در گزارش خود تاکید کرد که رژیم اسراییل باید با به راه انداختن پویشی با موج مخالفت شکل گرفته در شبکه‌های اجتماعی جهان عرب مقابله کند.

از سوی دیگر «باراک رافید» تحلیلگر صهیونیست با انتشار مقاله‌ای در پایگاه خبری «واللا» (WALLA) متعلق به رژیم اشغالگر ضمن اعلام این مطلب افزود که 90 درصد فعالان فضای مجازی در جهان عرب از امارات به خاطر به راه انداختن موج عادی‌سازی مناسبات با این رژیم انتقاد کردند.

وزیران خارجه امارات و بحرین با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی روز سه شنبه 25 شهریور پیمان عادی‌سازی روابط با این رژیم را با حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا امضا کردند تا روند خیانت به آرمان مردم فلسطین را تکمیل کنند.

«عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات و «عبدالطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین از یک سو و نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دیگر این توافق را در کاخ سفید به امضا رساندند.

در ابتدا توافق همکاری میان امارات و رژیم صهیونیستی با واسطه‌گری ترامپ به امضا رسید و سپس توافق مشابهی بین بحرین و رژیم اشغالگر امضا شد.

1487

*س_برچسب‌ها_س*