یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه الف

رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گرانی گوشت ناشی از صادرات غیرقانونی آن از سوی افراد سودجو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هرات تایمز در کانال تلگرامی خود مدعی شده است که سفیر افغانستان در تهران تمامی سندها و تجهیزات این سفارت را به وزارت خارجه ایران تسلیم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه عربستان گفت: با دوستان خود در اوکراین به منظور کاهش اثرات بحران (جنگ) همکاری خواهیم کرد. به گفته وزیر خارجه عربستان، 410 میلیون دلار کمک از سوی ریاض به کی یف اختصاص داده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جاباما به عنوان یکی از پلتفرم‌های آنلاین رزرو هتل و اجاره اقامتگاه می‌گوید با برنامه‌های خود در توسعه بازار اقامت در ایجاد اشتغال بر مردم محلی نقش داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس مصوبات مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت ایران خودرو در هفدهم بهمن ماه امسال، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب و امروز هفتم اسفندماه معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت اتاق بازرگانی نوشت: اتاق تهران در راستای صیانت از حقوق مکتسبه قانونی خود، نظارت کاملی بر پرداخت حق ورودی و حق عضویت سالانه همه اعضا داشته است. پرداخت حق عضویت اشخاص حقیقی ذکر شده در گزارش (هنرمندان) از طریق یک یا دو شماره کارت بانکی، گویای تخلف قانونی نیست و آیین‌نامه الزامی به پرداخت از طریق کارت یا حساب بانکی فرد متقاضی ندارد. در این مورد با توجه به اینکه پیگیری عضویت هنرمندان...

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: وزارتخانه صمت حداقل ظرف 3 ماه پس از ثبت‌نام خودروهای وارداتی 90 هزار خودرو به مشتریان تحویل خواهد داد. این اظهارنظر امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت است. چیزی که عملی شدن آن بیشتر شبیه یک معجزه خواهد بود تا وعده اجرایی.

وب‌گاه الف

حضور فعالانه بانک مرکزی طی دو روز گذشته باعث توقف روند افزایشی قیمت دلار و کاهش 4 هزار تومانی قیمت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: با توجه به بودجه تدوین شده برای سال آینده، نوسان قیمت ارز و همچنین چالش‌های بین‌المللی آیا می‌توان نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی مردم در سال آینده خوشبین بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هم اکنون وقوع انفجارهای پیاپی و تیراندازی در شهر کابل پایتخت کشور افغانستان گزارش شده است.

وب‌گاه الف

مدیر عامل سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: از دغدغه‌های این سمن، طرح جدید مولدسازی و آسیبهای آن است تا مانند تجربه ناموفق خصوصی سازی در اصل 44 شاهد کاستی ها و آسیبهایی در دولت نباشیم.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: امروز در پایان سال 1401 توانستیم در زمینه ساماندهی بدهکاران بانکی حدود 100 درصد به نتیجه برسیم و امیدواریم در سال‌های 1403 و 1404 کسی را برای فساد در سیستم بانکی پیدا نکنیم؛ در زمینه برخورد نیز ورود پیدا کرده و تقریبا تمام ابربدهکاران بانکی تعیین تکلیف شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق آمار اعلام شده، حجم آب موجود در سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ماه) تا 6 اسفند ماه با رشد 6 درصدی نسبت به سال گذشته همراه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

البرت بغزیان اقتصاددان می گوید شوکی مثل تغییر ریل در مذاکرات هسته ای می تواند باعث کاهشی شدن قیمت دلار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را یک عضو هیات رئیسه مجلس یازهم قرائت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در سایت سازمان سنجش منتشر شد و قابل دسترسی داوطلبان است.