یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنش ها در مولداوی، کشوری کوچک در مرزجنوب غرب اوکراین که روسیه متهم به مقدمه چینی برای کودتا و کشاندن آن به نبرد کرملین است، افزایش یافته تا جایی که مایا ساندو، رئیس جمهوری مولداوی می گوید که مسکو خرابکارن را در لباس غیرنظامیان پنهان کرده تا بدین طریق در میانه یک دوره بی ثباتی سیاسی، ناارامی های حاکم را تشدید کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اهمیت اجرای کاشت یک میلیارد درخت، در روز درختکاری کاشت نهال توسط گروه های جهادی در سراسر کشور انجام می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرنگار وال‌استریت ژورنال شامگاه شنبه در پیامی توئیتری نوشت: «ارزیابی من این است که هم اکنون شانس زیادی برای سفر رافائل گروسی به تهران طی هفته آینده وجود دارد».

وب‌گاه الف

دومین روز و ششمین جلسه بررسی جزئیات لایحه بودجه 1402 به اتمام رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سومین نوبت از دومین روز بررسی جزئیات لایحه بودجه 1402 به ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص جزییات لایحه بودجه 1402پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نمایندگان مجلس در مصوبه ای حقوق ورودی واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی بالای 600 دلار را حداقل 15 درصد تعیین کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران تازه ترین گزارش از وضعیت تجارت خارجی کشور را تشریح و اعلام کرد: درآمدهای ارزی کشور از محل صادرات غیر نفتی در 11 ماهه سالجاری به 48 میلیارد و 800 میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 12 و 22 صدم درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیاتی از کمیسیون بهداشت و درمان فردا به قم سفر می‌کند که گزارش این سفر و نتایج به‌دست آمده درباره مسمومیت دانش‌آموزان قمی به کمیسیون ارائه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه ایران گفت: برداشت من از آنچه که ایشان از آمریکایی‌ها نقل کردند، این است که دستیابی به توافق ممکن است و اظهارات طرف آمریکایی ناظر بر اعلام آمادگی طرف آمریکایی برای گام برداشتن در مسیر جمع‌بندی توافق است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قربانزاده گفت: مصوبه مولدسازی اموال دولت اشتباه منتقل شده و هیچ مصوبه‌ای مانند آن زیر ذره‌بین نهاد‌های نظارتی نرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«دنیس اشمیهال» نخست وزیر اوکراین روز یکشنبه گفت که به نظر نمی‌رسد احتمال آشتی با روسیه در 100 سال آینده وجود داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دلار مبادله ای امروز وارد کانال 42 هزار تومان شد و در محدوده 42 هزار و 680 تومان قرار گرفت. دلار حواله هم که روز گذشته در کانال 36 هزار تومان بود امروز به 37 هزار و 1134 تومان رسید. روز قبل دلار حواله 36 هزار و 261 تومان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد، قرار است «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا به زودی گفتگویی تلفنی با «شی جینپینگ»، همتای چینی خود داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازار سهام در سال های اخیر فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته اما با نزدیک شدن به شروع سال جدید، برای فعالان اقتصادی این سوال مطرح شده که آیا در سال 1401 هم این بازار، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خواهد بود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس اطلاعات منتشر شده خط تولید خودرو مشترک هوآوی و جک در پارک صنعتی فیکسی شهر هفی به مساحت تقریبی 510 هزار متر مربع احداث خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه موقت تهران گفت: در خلوت اشک بریزید و مشکلات کشور را با دعا حل کنید. دشمن در جریان اتفاقات اخیر تلاش بسیاری برای صدمه به ایران اسلامی زد.