یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هم اکنون وقوع انفجارهای پیاپی و تیراندازی در شهر کابل پایتخت کشور افغانستان گزارش شده است.

وب‌گاه الف

مدیر عامل سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: از دغدغه‌های این سمن، طرح جدید مولدسازی و آسیبهای آن است تا مانند تجربه ناموفق خصوصی سازی در اصل 44 شاهد کاستی ها و آسیبهایی در دولت نباشیم.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: امروز در پایان سال 1401 توانستیم در زمینه ساماندهی بدهکاران بانکی حدود 100 درصد به نتیجه برسیم و امیدواریم در سال‌های 1403 و 1404 کسی را برای فساد در سیستم بانکی پیدا نکنیم؛ در زمینه برخورد نیز ورود پیدا کرده و تقریبا تمام ابربدهکاران بانکی تعیین تکلیف شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق آمار اعلام شده، حجم آب موجود در سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ماه) تا 6 اسفند ماه با رشد 6 درصدی نسبت به سال گذشته همراه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

البرت بغزیان اقتصاددان می گوید شوکی مثل تغییر ریل در مذاکرات هسته ای می تواند باعث کاهشی شدن قیمت دلار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را یک عضو هیات رئیسه مجلس یازهم قرائت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در سایت سازمان سنجش منتشر شد و قابل دسترسی داوطلبان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو از نوسان قیمتی در این بازار حکایت دارد، بطوریکه برخی خودروها رشدی 3 میلیونی داشتند و این رشد در برخی دیگر به 30 میلیون تومان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چند ماهی پس از فیلتر اینستاگرام و از بین رفتن صدها هزار شغل خانگی و کسب‌وکار کوچک، حالا اعلام کرده قصد دارند برای گردشگران خارجی سیم کارتی بدون فیلتر تدارک ببینند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون نخست وزیر انگلیس امروز گفت اگر صحت ادعاهای رفتار نامناسب و قلدری او نسبت به زیردستان ثابت شود، استعفا خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم چند سالی است که حسابی داغ شده و دلیل آن هم افزایش بسیار زیاد قیمت خودروهای صفر و نوسانات شدید بازار خودرو در ایران است. با این حال، خرید خودروی دست‌دوم می‌تواند با ریسک همراه باشد، زیرا اکثر خریداران تجربه چندانی در زمینه خودرو ندارند و ممکن است انتخاب اشتباهی انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در مقررات ارزی گذشته مسافران با سن قانونی کمتر از 18 سال نمی‌توانستند این ارز را دریافت کنند، اما در قوانین جدید این سن به پنج سال کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به بررسی قیمت برخی از استند‌های اداری موجود در بازار پرداختیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بن فرحان در سفر امروز خود به اوکراین با رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون استانداری لرستان، افزایش آمار مسمومیت در بین دانش آموزان دبیرستان دخترانه 15 خرداد بروجرد را تکذیب کرد.