شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری تسنیم

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کاربا اشاره به اینکه درجلسه شورای عالی کار دغدغه های بخش کارگری و کارفرمایی مطرح شدگفت: اقتصاددان هایی که به اشتباه اطلاعات غلط دراختیار مردم قرار می دهند را به مذاکره دعوت می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار توقف استیضاح وزیر صمت شده و اعلام کردند: اتاق اصناف ایران به عنوان نماینده بیش از 3 میلیون واحد صنفی، خواستار توقف استیضاح وزیر صمت است و اذعان دارد که حرکت به این سمت، موجب چالش‌های جدی در حوزه صنعت خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سه‌شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال 1403 اعلام شده است باز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر دفاع انگلیس با ارزیابی تداوم جنگ اوکراین تا یک سال دیگر، ابراز امیدواری کرد که نظامیان کی‌یف بتوانند ضدحمله‌های مؤثری را علیه روسیه اجرا کنند.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که نرخ تورم سالانه در این کشور تا 10 آوریل کاهش یافته و به 3.15 درصد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش 20 درصدی مصوب دولت به حساب کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شجاعی از ورود شورای رقابت به بازار خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: با توجه به اختلال در واردات، تدوین دستورالعمل واردات خودرو توسط شورای رقابت در دستور کار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به آنکه مرغ‌های وارداتی ممکن است با تاخیر و همزمان با افزایش تولید داخل به بازار عرضه می‌شود، از این رو نیازی به واردات نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور دیجیتالی روسیه پس از این که دادگاهی در مسکو، ویکی‌پدیا را به پرداخت جریمه برای عدم حذف محتوای غیرقانونی محکوم کرد، اعلام کرد مسکو هنوز قصد ندارد این دایره المعارف آنلاین را فیلتر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه اکونومیست در گزارشی به نقل از رئیس یک اندیشکده بین‌المللی، از خونین‌ترین جنگ سال 2022 پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت به شایعه دستگیری سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر سابق جهاد کشاورزی واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل ارتش گفت: امروز بهترین سطح هماهنگی‌های میدانی بین همه رده‌های ارتش و سپاه در عرصه عملیات و طرح‌ها وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد و امور دارایی تاکید کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مستحق‌ترین گروه برای دریافت سهام عدالت هستند و دولت تلاش خواهد کرد جاماندگان در این بخش تا پایان سال سهام عدالت دریافت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ب‌ام‌و i7 M70 الکتریکی با 660 اسب بخار قدرت، پرچم‌دار خانواده سری 7 محسوب می‌شود و ظرف 3.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وب‌گاه الف

وزیر صمت درباره قیمت خودرو تحویلی در سال1403، گفت: طبیعتاً تحویل خودرو با قیمت روز است اما کسانی که خودروی خود را تغییر دهند، امسال تحویل می‌گیرند.