یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین شریعتمداری فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رئیسی در یادداشت امروز خود در کیهان خواهان برخورد با بانوان غیرمعتقد به حجاب رسمی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج بررسی وضعیت بازار زمین و املاک کلنگی در شروع سال 1402 حکایت از آن دارد که در این بازار رکود فراگیر حاکم بوده و معاملات املاک کلنگی در بیشتر مناطق پایتخت در سطح حداقلی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیلمی درباره حمله با تسبیح به زنان بی حجاب منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش جدید بانک جهانی، ریسک‌های اقتصادی ایران را معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نوشیدن شیر در ساعات مختلف در طول روز برای کاهش وزن توصیه می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیروز خبری در رسانه‌های بین‌المللی منتشر شد که بخشی از مشکلات اقتصادی کشورمان در مواجهه با محدودیت‌ها را بازتاب می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در یادداشتی به انتقاد از شیوه صادرات نفت به چین پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی به گزارش اخیز میدل ایست آی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از پیامد‌های منفی استفاده بیش از حد از گوشی‌های تلفن همراه حواس پرتی می‌باشد. یکی از خطرناک‌ترین نمونه‌ها استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خوردن میزان زیادی از سبزیجاتی با برگ‌های سبز مانند کلم و اسفناج به کاهش چربی‌های شکمی و همچنین چربی‌های موجود در کبد کمک می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان در سال گذشته از طراحی سازه‌ای عظیم به نام «مکعب» رونمایی کرد که در مرکز پروژه «مربع جدید» و در ریاض واقع خواهد شد. با ساخت «مکعب»، عربستان به خانه بزرگترین سازه ساخته‌شده توسط بشر تبدیل خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس‌جمهور روحانی در دیدار نوروزی خود در روز پانزدهم فروردین 1402 با برخی از دست‌اندرکاران سابق و گاهی موجود و فعالان سیاسی و اجتماعی مطلبی به این مضمون گفت که چشم دنیا به ایران دوخته شده است که آیا تحولی در انتخابات در ایران رخ می‌دهد یا آنکه سلیقه‌های سال‌های 98 و 1400 هم‌چنان حاکم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد ایران از مشکلات متعددی رنج می‌برد. شاید نتوان یک‌متغیر خاص را به‌عنوان علت اصلی این مشکلات معرفی کرد؛ ولی آنچه می‌توان تقریبا با قطعیت گفت این است که با نرخ‌های تورم سال‌های اخیر، انتظار بهبود قابل‌توجه در اقتصاد ایران واقع‌بینانه نیست. تورم بالا برای رشد اقتصادی سم مهلک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فروپاشی شوروی نقطه عطفی در جهان به‌ویژه در منطقه قفقاز جنوبی بود. این منطقه متشکل از ارمنستان، گرجستان و آذربایجان است. در این میان، جمهوری آذربایجان به‌دلیل موقعیت ژئوپلیتیک و داشتن منابع فراوان دارای اهمیت بیشتری نسبت به دیگر همسایگان خود است. بااین‌حال، مدتی است روابط ایران با همسایه شمالی‌اش در وضعیت «تنش حاد» قرار دارد. یکی از دلایل این تنش را می‌توان حضور اسرائیل در جمهوری آذربایجان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نقل قولی از سلنا گومز، خواننده مشهور آمریکایی، در بخش بین‌المللی نمایشگاه قرآن در مصلای امام خمینی (ره) به نمایش درآمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«دیر رسیدن» عادتی است که انگار بعضی‌ها نمی‌توانند آن را از سرشان بیندازند و همه ما اشخاصی را می‌شناسیم که انگار هرگز وقت‌شناس نیستند. اما آیا می‌توان دلیل دیر کردنِ همیشگیِ این افراد را پیدا کرد؟