شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توده‌های عضلانی بدن پس از 50 سالگی بین 1 تا 2 درصد در هر سال کمتر می‌شوند و استحکام و قدرت آنها نیز سالانه بین 1.5 تا 5 درصد کاهش پیدا می کند. استفاده منظم از مواد غذایی خاص می‌تواند نقش موثری در افزایش توده‌های عضلانی داشته باشد.

خبرگزاری مهر

مجید عشقی گفت: اتفاقات سال 99 باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانداری تهران در نامه ای به شورای شهر تهران تاکید کرده میزان نرخ تورم اعلامی از سوی مراجع رسمی را در افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی رعایت کند، همچنین با افزایش 71 درصدی کرایه اتوبوس های تندرو در برخی خطوط اصلی مخالفت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی درباره پرونده تخلف واردات چای گفت: مسئولان ذی ربط در این تخلف مربوط به دولت قبل و دولت فعلی شناسایی شدند که پرونده آنها در دستگاه قضایی مورد تعقیب قرار می گیرد و نتایج آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همکاران بنده از شنبه آینده 26 فروردین ماه در سه حوزه معابر عمومی و خودرو و اماکن ورود خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضور بدون حجاب بعضی سلبریتی‌ها در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.

خبرگزاری مهر

پیگیری‌ها از بانک مرکزی نشان می‌دهد خبر "زیان 40 درصدی ایران به دلیل وصول دیناری طلب خود از عراق" نادرست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو جنگنده اف -16 آمریکایی در فرودگاه شیموجیشیمای ژاپن مجبور به فرود اضطراری شدند.

وب‌گاه الف

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که بخش خصوصی در سال جاری تلاش می‌کند با ارزیابی اولویت‌های اقتصادی ایران، مطالبات و پیشنهادهای خود را در این چارچوب دنبال کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با برداشت انبوه پیاز از دزفول و عرضه به بازار، قیمت پیاز کاهش چشمگیری داشته که این روند کماکان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجموعه‌ای از اسناد محرمانه امنیت ملی آمریکا دوباره در اینترنت لو رفت؛ این در حالی است که پیش‌تر مجموعه‌ای دیگر از اسناد محرمانه این کشور به شبکه جهانی درز پیدا کرده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «محمد اسماعیل توکلی» با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور، به عنوان سرپرست اورژانس استان تهران معرفی شد

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: درخواست متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان هواپیمایی کشوری در اجرای ماده 212 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی دستور کار کمیسیون عمران مجلس در روز دو شنبه هفته جاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان با تاکید بر توطئه اسرائیل علیه انسجام، امنیت و پیشرفت کشورهای منطقه، گفت: اختلاف میان کشورهای منطقه، صرفا به سود دشمنان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیش از 80 اثر هنری از مجموعه خصوصی بازیگر مشهور فرانسوی، در ماه ژوئن به حراج گذاشته خواهد شد.