پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان القسام - از شاخه‌های نظامی حماس از آزادی دو اسیر دیگر خبر داد.

اقتصادنیوز: رهبر حماس در خارج تاکید کرد اگر شرایط مهیا و مناسب باشد، تمامی غیرنظامیان اسرائیلی در غزه آزاد خواهند شد.

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت 3 نفر خبر داد.

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم در اردیبهشت سال 1403 خبر داد.

اقتصادنیوز: سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه که برای حضور در دومین نشست سازوکار منطقه‌ای «3+3» به تهران آمده است با رئیس‌جمهور اسلامی ایران دیدار کرد.

اقتصادنیوز: دیوان لاهه امروز طی صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در مورد عواقب قانونی اقدامات اسرائیل ر سرزمین‌های فلسطین اشغالی یک جلسه علنی برگزار می‌کند.

اقتصادنیوز: وزیرخارجه کشورمان با بیان اینکه آمریکایی‌ها 2 بار به ما پیام دادند، گفت: پیام‌ها 2 محور داشت.

اقتصادنیوز: بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر دارویاری اجرا نمی‌شد نمی‌دانستیم امروز با توجه به تحریم‌ها و وضعیت ارزی چگونه می‌شود دارو تهیه کنیم، از پوشش بیمه‌ای تعرفه‌های خدمات روانشناسی خبر داد.

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران در اولین روز ماه آبان 1402 شاهد افت و خیر قیمت دلار در کانال 50 هزار تومان بود. قیمت سکه هم در مقایسه با روز قبل اندکی افت کرد.

اقتصادنیوز: ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس دروغ‌پردازی اسرائیل درباره بمباران بیمارستان غزه را تائید کرد

اقتصادنیوز: دکتر احمد همایی برای دومین سال پیاپی در فهرست پژوهشگران دو درصد برتر دنیا قرار گرفت.

اقتصادنیوز: اولین نشست وزرای خارجه فرمت 3+3 امروز اول آبان‌ماه در تهران برگزار و در پایان این نشست بیانیه‌ای 9 بندی به شرح زیر صادر شد.

اقتصادنیوز: مقاومت با موشک‌هایش به پایگاه هوایی ارتش رژیم اسرائیل در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرد.

اقتصادنیوز: فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از دستگیری سارق طلاقاپی که اقدام به سرقت از 10 تن از مسافران مترو کرده بود، خبرداد.

اقتصادنیوز: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است.

اقتصادنیوز: در یادداشت روزنامه هاآرتص که با تیتر «نتانیاهو تهدیدی وجودی علیه دوام اسرائیل است» منتشر شده، آمده: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در سال 2012 تصویری نقاشی‌شده از یک بمب را در سخنرانی‌اش در سازمان ملل نشان داد