پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه امشب مجلس به دلیل حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان در صحن مجلس جلسه تشکیل نشد.

اقتصادنیوز: مشاور ارشد نخست‌وزیر اسرائیل در سخنانی، نبرد زمینی در نوار غزه را بسیار دشوار و قدرت حماس را ویرانگر ارزیابی کرد.

اقتصادنیوز: 18 دانش‌آموزان یکی از مدارس دخترانه یاسوج در پی‌درگیری دو دانش آموز و استفاده از «گاز_ اسپری اشک آور» توسط یکی از طرفین دعوا راهی بیمارستان شدند.

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز 1 آبان 1402 محصولات سایپا نوسان قیمت در جهت‌های مختلف را تجربه کرد.

اقتصادنیوز: سلاح‌ورزی برکناری خود را تکذیب کرد.

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین وضعیت بارش‌های مهرماه در کشور اعلام کرد: میزان بارندگی‌های کشور 20 درصد بیشتر از میانگین 30 سال اخیر شد.

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل امشب با آغاز موج جدیدی از حملات به غیرنظامیان در نوار غزه، مناطق مختلفی از این باریکه را هدف قرار داد.

اقتصادنیوز: سخنگوی فراجا درباره پرونده قتل مهرجویی و همسرش گفت: انتشار تصاویر افسر، بازپرس، نماینده قوه قضاییه و متهمان در برخی خبرگزاری‌ها حتی اگر با دستور مقام بالادست قضایی هم بوده باشد، باز هم محل ایراد و اشکال است.

اقتصادنیوز: از ساعاتی پیش رسانه‌های حامی دولت موج جدید خبری علیه رئیس اتاق بازرگانی به راه انداخته اند. برخی از رسانه‌های منتقد دولت این موج را گام جدید خالص سازی حامیان دولت ارزیابی کرده‌اند.

اقتصادنیوز: روزنامه عبری «یدیعوت احارونوت» درحالی امروز از جزئیات اختلاف عمیق بین نتانیاهو با فرماندهان ارتش خبر داده بود، که او همراه با وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل با صدور بیانیه مشترکی، اعلام کردند با همکاری کامل و محکم با یکدیگر کار می کنند.

اقتصادنیوز: سفیر جدید ایران در تاجیکستان، امروز (دوشنبه) با رئیس‌جمهور این کشور در کاخ ملت دیدار و استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.

اقتصادنیوز: پرواز استانبول - تهران به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه تبریز شد.

اقتصادنیوز: امروز اول آبان 1402 روند افزایشی قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار تغییر کرد و با این شرایط ایران خودرویی‌ها با افت راهی بازار شدند.

اقتصادنیوز: ترکیه رسماً گزارش‌هایی که مدعی شده بودند اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس از این کشور اخراج شده است را تکذیب کرد.