جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام رویترز سران اتحادیه اروپا در نشست این هفته خود خواستار «وقفه بشردوستانه» در جنگ به منظور رسیدن کمک‌ها به ساکنان نوار غزه خواهند شد.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری با همکاری وزارت امورخارجه مکلف به تهیه آیین نامه اجرایی ارتباط نخبگان ایرانی خارج از کشور شدند.

اقتصادنیوز: کاخ سفید به تازگی از رایزنی با تل آویو در خصوص آخرین تحولات غزه و احتمال درگیری بین اسرائیل با نیروهای مقاومت خبر داد.

اکوایران: مروز برای بار دوم اعضاء شورای نظارت به بررسی ابهامات انتخابات اتاق بازرگانی ایران پرداختند، اما جلسه امروز هم نتیجه‌ای به همراه نداشت و بررسی ایرادات مطرح شده به انتخابات اتاق بازرگانی به جلسه آینده موکول شد.

اقتصادنیوز: «محمد الملا» و «نورا المطروشی» فضانوردان اماراتی، سال آینده پس از فارغ‌التحصیلی برای ماموریت‌های فضایی آماده می‌شوند.

اقتصادنیوز: عکسی کمتر دیده شده از محمدجواد ظریف وزیر خارجه دولت حسن روحانی در کنار صدام حسین دیکتاتور پیشین عراق منتشر شده است.

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آلمان مدعی شد که به دلیل لزوم مقابله با گروه‌های مقاومت در نوار غزه و همچنین اهمیت حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی در این منطقه، حل این مشکل غیرممکن است.

اقتصادنیوز: پلیس ترکیه اعلام کرد شماری از اتباع خارجی در پایتخت این کشور به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش بازداشت شده‌اند.

اقتصادنیوز: گوگل از ابتکاری جدید در حوزه گوشی‌های همراه خود بهره گرفته است.

اقتصادنیوز: حماس امروز اعلام کرد سوخت تمام بیمارستان‌های غزه تمام شده و کمک‌هایی که به این منطقه رسیده برای رفع نیازهای مردم اصلا کافی نیست.

اخیراً قصد خرید از آمازون داشتید اما نمی‌دانستید چگونه هزینه کالا را پرداخت کنید؟ در سایت‌های فریلنسری بین‌المللی کار کرده‌اید اما در برداشت پول مشکل داشتید؟ پرفکت مانی شرکتی است که سال‌ها در حوزه خدمات پرداخت فعالیت می‌کند.

اقتصادنیوز: بانک مرکزی در راستای ایجاد تعادل میان سیاست ارزی و تجاری کشور با هدف ایجاد شرایط پیش‌بینی‌پذیر در بازار ارز برای فراهم‌سازی محیط باثبات برای فعالان اقتصادی مجموعه تدابیری را در چارچوب سیاست‌های تثبیت اقتصادی حول محورهای "کنترل رشد نقدینگی"، "پیش بینی‌پذیر نمودن اقتصاد و بازار ارز" و "بازنگری در مقررات" در دست اقدام قرار داد.

اقتصادنیوز: «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه برای شرکت در نشست وزرای خارجه فرمت 3+3 وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

اقتصادنیوز: چین در ماه‌های اخیر شاهد روند کم‌سابقه خروج سرمایه از این کشور بوده است. برخی تحلیل‌گران این روند را ناشی از چالش‌های اقتصادی جدید این قدرت اقتصادی، به ویژه در حوزه مسکن ارزیابی می کنند.

اقتصادنیوز: عملیات اجرایی اکتشافات تکمیلی در مجتمع معدنی و صنعتی اورانیوم شهدای آذربایجان غربی آغاز شد.

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت: نشست وزرای خارجه فرمت 3+3 در تهران می‌تواند سنگ بنای مسیر برقراری آرامش و پایان چالش‌ها در قفقاز جنوبی باشد.